Sergio u Ženevi: "Panda napušta Pomigliano do 2020."
Već po običaju CEO FCA drži presicu prije velikih auto sajmova. Niti ovaj u Ženevi nije iznimka.
Sergio je prvo komentirao kupnju Opela od strane PSA. Naveo je kao glavni problem previše kapaciteta u Europi no da se takve sinergije moraju raditi i da će ih biti više ako sse ova kupnja pokaže kao dobra.
U vezi potencijalnog partnera za FCA i dalje vidi Gm no ne bi isključio ni GM. On ovdje čak nije spominjao udruživanje u jednu firmu nego prije svega suradnje.
Sada već pomalo stalna tema je Trump. Sergio je rekao kako nema druge nego imati više proizvodnje u SAD-u na uštrb Meksika i da FCA već radi na tome.
I sada ide ona bitna vijest. Jutros je Sergio sam rekao kako će Pomigliano biti tvornica za Alfa Romeo u budućnosti. To je do sada druga službeno potvrđena nakon Cassina gdje se proizvode Giulia i Stelvio. Ovo posljedično vodi do povratka Pande u Poljsku sa početkom proizvodnje nove generacije u 2019. ili 2020. Kako kaže jednostavno je Pomigliano sada toliko napredna tvornica da je suludo trošiti njene resurse na jednostavan model kao što je Panda.
Smatra da je ove godine Ferrari F1 tim u odličnoj poziciji, u boljoj nego u 2016. Kao i uvijek cilja se na osvajanje naslova. Zadovoljan je i vozačima i ekipom.
Nije još htio potvrditi jer li prvo idu velike ili kompaktne Alfe. Ovdje vas sve moram upozoriti jer tako je Segio tvrdio da je Cassino jedina tvornica za Alfu dok sa ja još tipkao o Pomiglianu.
Priča kako je jako zadovoljan novom platformom i da očekuje vrhunske stvari od budućih modela. Još razmišljaju hoće li zamjena za Giuliettu biti samo jedan model u vidu crossovera manjeg od Stelvia.
Pričao je kako su hibridi jako bitni za FCA. Kod većih modela će se fokusirati na plug-in-hybride (PHEV) dok će kod manjih modela ići na mild hybride tj. 48 V sisteme.
I za kraj je spomenuo Lanciu. Prije par godina je i sam kupio jednu Deltu Integrale no sada ne mogu napraviti ništa što bi bilo u duhu marke. Tako da naglasak za sada ostaje na oživljavanju Alfe.