Ako se malo bolje promotri današnji način oglašavanja novih modela "pametnih telefona", praktički se gotovo sva promidžba svodi na to kakvu kameru koji "smartphone" ima.
Zbog toga se treba zapitati da li se tu uopće više radi o "mobitelu s kamerom", tj. mobitelu kojem je primarna svrha komunkacija glasom ili porukama (email, internet itd), ili se ipak radi o (wannabe) kameri s mobitelom, s obzirom da se danas naglasak toliko stavlja upravo na kameru i "što sve ta kamera može". O trajanju baterije na čekanju i u razgovoru više nitko ne priča; samo se navode megapixeli, memorija, fotografski efekti...
Štoviše, proizvođači se upuštaju u kojekakve egzibicije kako bi iz tih minijaturnih kamera izvukli nemoguće, po pitanju kvalitete snimljenih slika, da naivnim i nadobudnim korisnicima istih utuve u glavu kak će njihove fotografije izgledati "profesionalno" zbog "superkvalitetne optike" ili "posebnog efekta kod snimanja".
Došlo je čak i do toga da ima ljudi koji se žele baviti fotografijom, pa postavljaju pitanje "Koji mobitel kupiti, a da radi dobre fotke", kao i onih koji kupuju novi model "pametnog telefona" ne zato što je "pametni telefon" kojeg već imaju crknuo, već isključivo zato što novi "ima bolju kameru".
Post je objavljen 09.12.2016. u 00:01 sati.