Kad na posuđenom kombiju, koji uredno u četvrtom pokušaju pali od prve, plavi dim zasuklja u kabinu, samo zatvori ventilaciju i otvori prozor, dok jasno vidiš sve upaljene lampice upozorenja, dobro je.
Da ne radi far, prikrij gašenjem svjetala.
Temperaturu motora uz neispravnu kazaljku možeš pratiti preko desnog, čitavog retrovizora; dimi/ne dimi. Uz dva međugasa, sve se brzine daju šaltati; za rikverc uplanirati pet do sedam pokušaja i pripadni razmak kretanja kombija prema naprijed. (Prika u Audiju, nisam ja, matere mi...)
Mercedes je najbrži u trećoj, juri šezdeset, u četvrtoj i petoj usporava.
Zato ne radi nožna ručna kočnica, ali te zvuk škripanja jasno upozorava na to, čim si izišao iz kombija, nadisati se zraka.
Osim stranjskih dokumenata uz lokalne tablice, problem uvećava i neposjedovanje dozvole za ulazak TERETNIM VOZILOM u centar grada. Tu postaje skupo, ali zbog iskazane ljubaznosti i humanizma gospode policajaca, rasplet neću ispisati mimo propentane opaske, kako mi eto upravo ispada novčanica u vrijednosti par porcija lokalnog jela sa duplim lukom i više poljeva.
U tom trenu, zove vlasnica kombija sa opaskom, kako se bočna vrata ne daju otvoriti bez jakog zadizanja, ali su zato zadnja vezana žicom iznutra, jer brave nema.
Na moju završnu šalu sa policajcima,mogu li me pogurati, kombi je od prve upalio u četvrtom pokušaju.
Mahali su mi.
Nico Rosberg is a pussy.