Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/carobninaputak

Marketing

POBAČAJ - Seksualnost




POBAČAJ– Seksualnost
Sai Baba govori O ODNOSIMA



Erotika je određena lakoćom. Čovjek međutim mora biti vrlo jak da bi mogao izdržati tu lakoću. Mnogi nemaju tu snagu. Oni tada pokušavaju dohvatiti nedohvatljivo, zadržati neopterećeno. Jedan o puteva da to učine jest taj da erotiku pretvore u seksualnost. To naravno u igru dovodi posve drukčiju energiju. Igra postaje ozbiljnošću, od lakoće nastaje jasna stvarnost. Nasuprot erotici, seksualnost je uvijek povezana sa životom i smrću. Sjedinjenje muškarca i žene stvara mogućnost da se sjemena i jajčana stanica spoje, čime nastaje novo tijelo. Ako ga roditelji ne žele, to može značiti i njegovu smrt, tj. napravi se pobačaj.

Shvaćam da postoje situacije, npr. nakon silovanja, gdje nošenje djeteta koje je nastalo na takav način pretpostavlja posjedovanje golemih unutarnjih snaga.

Ali u većini se drugih slučajeva kao muškarac i kao žena trebaš pitati jesi li uvijek imao pred očima povezanost između seksualnosti i trudnoće. Stajalištu da će „već sve dobro proći“ pogoduju i kontraceptivna sredstva. Mnogi se odveć oslanjaju na njih ili uopće ne razmišljaju o mogućnosti da dođe do trudnoće.

Uvijek iznova kažem da je seksualnost usko povezana s karmom. Osim jezikom, dakle onim što on jede i što kaže, čovjek ničim drugim sebi ne stvara toliko karme (k tome još negativne) kao seksualnošću. Jezikom i seksualnošću većina ljudi mnogo više i mnogo češće pozljeđuje, nego rukama. Osim toga, povrede nanesene riječima i/ili seksualnošću mnogo dublje i mnogo teže zacjeljuju od rana koje se mogu zadati rukama.

Zato moraš pažljivo postupati sa seksualnošću da ne bi pozlijedio druge, a ni sebe. Zato je najbolje da se seksualnost živi samo onda ako su okolnosti jasne i ako je i dijete dobrodošlo.

Misliš da to često nije moguće. Ja kažem: to ti se čini nemogućim, jer smatraš da nema ničega što pruža više ispunjenja od seksualnosti. Bez drugog usmjerenja osim na materijalno čovjek nema ništa što bi mogao suprotstaviti seksualnosti te joj prije ili poslije ne će moći odoljeti, ako ne i podleći. Time je mogućnost trudnoće odnosno pobačaja pretprogramirana.

Kao što je rečeno, postoje slučajevi u kojima se pobačaj jedva može izbjeći, kao npr. nakon silovanja ili ako vrlo mlada djevojka koja je došla u tešku situaciju, ostane trudna ili ako zbog neke slabosti trudnoća , odnosno porođaj, može ugroziti život majke.

No u ovom i u svim ostalim slučajevima imaj na umu da trudnoća nikada nije proizvod slučajnosti, već je uvijek izražaj karmičke konstalacije. Jer ti ne doživljavaš slučajno ni silovanje ni trudnoću. Ovim izjavama ne želim još više otežati položaj jadnih žena, već želim samo pojasniti da ne postoje jednostavna rješenja. Stajalište koje poneki imaju – „ako je plod uklonjen, stvar je riješena“ – sasvim sigurno ne stoji. Karmički, a time i osobni zapetljaji odveć su veliki da bi tako bilo.

Postoji i druga krajnost, da se prilikom poroda treba odlučiti između života majke i života djeteta.

Kao što neki lakomisleno izvrše pobačaj, tako se i ovdje neki – što je jedva moguće povjerovati! – odlučuju za dijete i time gube ženu, odnosno majku djeteta ili čak djece.

Ja na ovo kažem: ovakva je odluka protiv dharme, protiv Božanskog Reda. Svaki muškarac koji na takav način žrtvuje svoju ženu u jednom od budućih života naći će se na njezinu mjestu. Nakon toga više se nikada ne će tako odlučiti.

Ma kako to bolno moglo biti: u takvoj se situaciji muškarac uvijek mora odlučiti za ženu i protiv djeteta. Jer ako žena umre, to je gore nego ako se izgubi dijete. Zato Božji Red određuje da se žena ni u kojem slučaju ne smije žrtvovati.


Dva oblika pobačaja

Tema o pobačajima vrlo je nabijena emocijama. Jedni smatraju pobačaj nečim sasvim normalnim, drugi u paru koji izvrši pobačaj vide ubojice bez savjesti.
Zbog tih emocionalnih pretjerivanja moramo o svemu razmisliti mirno i otvorena srca.

Kao prvo, moramo pojasniti jedno: postoje dva oblika pobačaja. Prvi je kada se duši oduzima mogućnost da se inkarnira. To se događa do 70. dana nakon začeća. Do tog dana može se govoriti o pobačaju. Od 71. dana nakon začeća to više nije pobačaj, nego ubojstvo.

Tu izjavu smatraš krutom, a naravno i moralnom. Mogu ti samo odgovoriti da nemaš pojma što se u nekim klinikama radi. Obavlja se pobačaj kada bi plod već bio sposoban živjeti i izvan majčina tijela. Jednostavno ih se pušta da umru ili ih se ubija s pomoću injekcije, gušenja ili na neki sličan strašan način.

Osim toga, ti ne pomišljaš na to da dijete nakon 71. dana razvija svoju sposobnost zapažanja i pamćenja te se cijeli život (podsvjesno) sjeća ako je majka, npr., pokušala počiniti pobačaj.

Nakon 71. dana trudnoće dakle nastaje nešto potpuno novo, zbog čega moraš računati s time da je duša tada u potpunosti inkarnirana, iako tijelo još nije sposobno živjeti izvan majčina tijela.

Do 70. dana duša se djeteta nalazi pokraj majke.

Od 71. dana ona se nalazi u majci.

I do 70. dana pobačaj je zahvat koji duša koja se želi inkarnirati teško prima. Ali nakon 71. dana ostaju posebno duboke povrede, koje u sljedećim inkarnacijama mogu doći do izražaja u obliku nedostatka osjećaja osobne vrijednosti i straha od života.

Ta se izjava dakako ne smije obrnuti u smislu da je svatko tko se boji života i ima probleme s osobnom vrijednošću u nekom prijašnjem životu nakon 71. dana prošao iskustvo pobačaja.

Ali u nekih se to dogodilo.


Posljedice

Međutim, i unutar granice koju čine prvih 70 dana pobačaj je povezan s komplikacijama.

Kao prvo, dijete je nesvjesni simbol za osjećajni svijet i odnos. Prirodni tijek partnerstva upravo se i sastoji u tome da dvoje ljudi koji se vole, tu ljubav i tjelesno izraze, te je žele vidjeti otjelotvorenu u djetetu. Zato nesvjesno u ljudima poistovjećuje dijete s odnosom. Ako par ukloni dijete, a već su i prije postojale teškoće u odnosu, problemi se mogu toliko pojačati da se odnos na njima slomi. Ali i u slučaju da nema ozbiljnih problema, pobačaj može dovesti do neslućenih sukoba. Kao prvo, želje partnera mogu se razlikovati, tj. može se dogoditi da jedan dijete želi, a drugi ne.

Drugo, situacija može biti teška utoliko što su partneri doduše svjesno istog mišljenja, ali nesvjesno nisu. Nesvjesno ima npr. jedan od njih osjećaj kako je to odraz nedostatka ljubavi, ako onaj drugi pristaje na pobačaj ili ga čak želi. On smatra da ga njegov partner ne voli dovoljno, inače bi sigurno našao neki put da osnuje obitelj i iz ljubavi preuzme odgovornost za dijete.

Kako su međutim takvi osjećaji nesvjesni, on ih nikada ne će izraziti. Iz toga mogu nastati velike napetosti i teškoće u odnosu, koje nerijetko dovode do prekida odnosa.


Pobačaj i karma

Sada želim s još jednog gledišta govoriti o tome zašto pobačaj može dovesti do karmičkih zapetljaja.

Duša, koja bi kroz trudnoću trebala dobiti tijelo, može to sprečavanje inkarnacije jao zamjeriti. Pri ponovnoj trudnoći čest je slučaj da se ponovno inkarnira ista duša. Zbog toga što se inkarnirajuća duša još točno sjeća doživljenih povreda i u skladu s time se ponaša, može doći do znatnih problema, nemira i strahova majke. Majka i otac obvezno se moraju preko Najvišeg Sebstva toj duši ispričati. To traženje oprosta katkad je jedino što toj duši može opet vratiti nužan mir koji joj je potreban da bi roditeljima, a naravno posebno majci, bila omogućena mirna trudnoća.

Može se dogoditi i to da trudnoća protekne dosta mirno, ali da problemi nastanu nakon poroda. Dijete je glasno, nemirno, nesretno. Takvo stanje može potrajati godinama. Ovdje može jedna molba za oproštenje – kao i inače u svemu! – učiniti prava čuda, zbog čega to stvarno mogu staviti na srce svim roditeljima koji su učinili pobačaj.

Drugim riječima: pobačaj pozljeđuje dušu, ponekad i veoma jako. Duša se pripremila za ulazak u tijelo, ona je napustila više nebeske sfere, što nije mala promjena, a iznenada biva odbijena. To stvara zbunjenost. Duša u Nebu poznaje samo jasnoću i pouzdanje. Ona zbog toga čin kakav je pobačaj sebi uopće ne može zamisliti. Ta zbunjenost može ponovno oživjeti pri sljedećoj trudnoći u kojoj se ista duša nanovo inkarnira.

K tome dolazi još i to da su duše u većini slučajeva na razne načine vezane uz određene osobe. Na primjer, jedna duša (A) posebno je vezana uz oca. Ona se želi inkarnirati, ali njezino buduće tijelo biva uklonjeno, nakon čega se par rastaje. Sada muškarac upozna drugu ženu i s njom dobije dijete. Oni bi u osnovi trebali dobiti drugo dijete jer je žena vezana za neku drugu (B) dušu: ali sada mora duša B odstupiti jer je tijelo duše A bilo pobačeno.

Kada se duša A rodi, lako se može dogoditi da joj je nova majka jako strana,, ili da nju smatra odgovornom za pobačaj koji je učinila sasvim druga žena. To možda zvuči nelogično, ali nesvjesno funkcionira na taj način: dijete naime živi u odvojenosti između zahvalnosti sadašnjoj majci i predbacivanja prethodnoj.

Uz te poteškoće, može doći još i do toga da nakon duše A i duša B dođe na ovaj svijet. I u tom slučaju mogu nastati veliki problemi. Vrlo se često događa da drugo dijete nije poželjno. Mnog roditelji u Europi planiraju samo jedno dijete. Dođe li još jedno, reagiraju s odbojnošću -posebno u slučaju ako su s prvim imali teškoća. Drugo dijete može već pri porodu sa sobom donijeti razne odbojnosti: prema bratu (ili sestri) koji mu je oduzeo prvo mjesto, prema ocu koji je stvorio takvu situaciju jer ga u prošloj vezi nije prihvatio, ili prema majci ako ga nije željela.

Lako sebi možeš zamisliti kakav životni početak takva situacija donosi djetetu.

Najkasnije na ovom mjestu reći ćeš da je sve skupa odveć ishitreno, vrlo negativno mišljeno, a osim toga da je u to teško povjerovati.

Istina, koju ja svakodnevno promatram, još je mnogo dramatičnija nego što ti možeš pretpostaviti. Zapetljaja ima toliko mnogo da graniči s čudom što poneke obitelji nemaju još mnogo više problema.

Ovo o čemu Ja govorim nije nikakvo mudrovanje, već meni jasno vidljiva istina, koja bez prekida mnoge, mnoge duše veže jedne za druge, ispunjavajući njihove odnose problemima.

Meni nije stalo do toga da u tebi pobuđujem strah, već jedino želim izoštriti tvoju svijest. Život nije tako banalan kako se nekima čini. Život je čudesna mnogoslojnost koja se odigrava na bezbrojnim različitim razinama. Život također nije ni okrutan ni prožet bilo kakvim osvetničkim mislima. Cjelokupan život ima jednu jedinu zadaću, a ta je da se povećavaju i šire i tvoje srce i tvoja svijest. Tko bez mnogo razmišljanja počini pobačaj – a to se danas događa jako, jako često – taj sebi automatski ne stvara konstelaciju koja će povećati njegovo srce i njegovu svijest. Ako su ti naime određeni problemi nepoželjni i ne želiš doći u doticaj s njima, upravo u tom ćeš se slučaju ubrzo s njima suočiti.

Bezbrojni ljudi pate, a da ne znaju zbog čega. Ove riječi koje Ja diktiram imaju namjeru da uzmogneš izbjeći poneku od teškoća, a ako budeš trpio da imaš neka od objašnjenja zašto je tako.

Molim te, vjeruj mi kada ti kažem da je sve za tvoje dobro. Ja uistinu ne slijedim nikakav drugi cilj.


Posljedice na različitim razinama

Do sada sam govorio o karmičkim zapetljajima koji zbog pobačaja utječu na dušu.

Osim navedenih, postoje još i teškoće koje se odnose posebno na ženu. Kako je žena ta koja ostaje trudna, ona se mora i podvrgnuti pobačaju. Ona se u gotovo svim slučajevima osjeća više krivom od muškarca. U najmanju ruku, ona neposrednije od muškarca osjeća krivnju. Danas se mnoge žene nastoje obraniti od tog osjećaja tako što ga ili potiskuju ili uopće ne dopuštaju da se pojavi. Pobačaj se međutim manifestira na mnogim razinama: na duševnoj, duhovnoj, tjelesnoj i finomaterijalnoj razini, na razini čakri.

Na duševnoj razini može žena na pobačaj reagirati depresijama, strahovima, unutarnjim nemirom, nesanicom itd. Zatim se može dogoditi da nakon pobačaja ima problema sa svojom seksualnošću, jer ima svjesni ili nesvjesni strah od nove trudnoće – posebno i zato što jedan njezin dio točno zna da ona želi dijete, jer inače ne bi zanijela.

Na duhovnoj razini pobačaj može doći do izražaja tako da žena svom snagom nastoji ne misliti više na tu temu i da to djeluje kao blokada. Ili se događa suprotno, da mora stalno na to misliti.

Na tjelesnoj razini pobačaj može djelovati tako da žena ima problema s ciklusom, tj. da se pojave neredovita krvarenja ili čak krv urinu. Postoje žene koje imaju godinama ili čak desetljećima probleme jer se u dubini duše kaju zbog pobačaja, ali nitko za to ne zna, te zbog toga nije moguće naći vezu između tjelesnoga simptoma i duševnog uzroka.

Na finomaterijalnoj razini pobačaj dolazi do izražaja u obliku blokade u seksualnoj, katkada i u korijenskoj čakri. Ta blokada uvjetuje da finomaterijalna energija ne teče kako bi trebala, što može dovesti do problema u donjem dijelu tijela. Zbog toga je pobačaj kako u muškaraca tako i u žena vidljiv u seksualnoj čakri.

Kod muškaraca pobačaj također ima duboke posljedice. Muškarci su često skloni većem potiskivanju od žena jer oni i nisu tako neposredno umiješani kao žene koje neposredno na svome tijelu osjećaju posljedice svoje odluke. Usprkos tome i u njih se – kao i u žena – pobačaj odražava na svim razinama, zbog čega bi se oni prema njemu trebali odnositi isto tako odgovorno kao i žene.

Postoje, kao što je rečeno, jasni slučajevi u kojih je razumljivo da je žena više sklona učiniti pobačaj nego roditi dijete. Ona to mora odlučiti. Zbog toga i ima slobodnu volju. Ali ona bi trebala biti uvijek svjesna da svaka trudnoća ima duboko značenje i da ni jedna žena ne zatrudni „slučajno“, već da je to uvijek povezano s njezinom karmom i karmom njezina partnera.

Ako je neka žena silovana, možda je za nju od stanovite pomoći, u smislu mirenja sa svojom sudbinom ako sebi predoči što će se to njezinu silovatelju dogoditi u sljedećem životu jer samo je po sebi razumljivo da će on u jednoj od sljedećih inkarnacija doživjeti ono što je sada njoj učinio.

Ta misao nema nikakve veza s osvetom ni s uklanjanjem njezine boli zbog tog strašnog događaja. Ne, stvarno, ne, jer Ja njezinu povredu i odveć dobro osjećam. Ja to nisam rekao ni zbog toga da bi netko sudio o njoj i pomislio: „Pravo joj budi. Sasvim sigurno je u nekom prijašnjem životu napravila isto to!“ Nitko nema pravo reći tako nešto. Ja tu misao nisam spomenuo zato da bih osuđivao, već da bih pojasnio da je svjesno osjećanje, promišljanje i razumijevanje jedino što trajno pomaže.

Ako je neka žena silovana, ona zbog toga ne bi smjela stati pri optuživanju muškarca koji joj je to učinio. Ona bi bol i bijes trebala uporabiti u svrhu istraživanja svojeg djetinjstva jer možda će tamo naći presudan ključ za razumijevanje ove traume. A pronađe li dobra i produhovljena terapeuta, neka se dopusti prenijeti u prethodne živote, možda će tamo naći još jedan presudni ključ za razumijevanje onoga što joj se dogodilo.

Imaj uvijek na umu: ni jedna trauma nije tako strašna, da ne bi uz pomoć razumijevanja, trpljenja i s time povezane milosti mogla voditi velikoj sreći.
Ako mlada djevojka ostane trudna, trebala bi pitati samu sebe je li je u njezinoj dobi pravi trenutak i postoje li pravi uvjeti za seksualnost.

Mladim ljudima njihovi roditelji ne bi trebali pojasniti samo organsku funkciju seksualnih organa, već obvezno i to kakva je velika snaga seksualnost i da ona uvijek ima veze sa životom i – ponekad – sa smrću. I da trudnoću nije uvijek moguće spriječiti s pomoću kontracepcijskih sredstava.

Mnogi mladi ljudi danas su prepušteni sebi samima. Njihovi se roditelji malo brinu za njih, ako uopće mare. Oni zato u prvom redu odrastaju sa svojim vršnjacima, što se na njih vrlo negativno odražava. Djeci su nužno potrebni ljudi koje mogu idealizirati te i mjerila u koja mogu vjerovati i držati ih se.

Zastrašujuće velik broj pobačaja u mladih djevojaka jasno pokazuje da nemaju ništa na što bi se mogle osloniti. Zato prelaze preko svoje duše i svog tijela. One ne znaju kako veliko blago predstavlja njihov život. Beznadne kakve jesu, one često gube mnogo, beskrajno mnogo od tog dragocjenog blaga.


Invaliditet i pobačaj

Ne manje teška odluka je ako roditelji uz pomoć pretraga saznaju da će dobiti invalidno dijete. To ih stavlja pred iznimno tešku odluku. Oni se nužno pitaju mogu li od svog djeteta zahtijevati da provede život kao invalid. Nije li to strašna perspektiva za dijete? I oni se naravno pitaju hoće li i sami uspjeti nositi veliko opterećenje, kakvo invalidno dijete znači za roditelje i cijelu obitelj.

Shvaćam dvojbu roditelja i mogu suosjećati ako se, iz straha od tereta koji ih čeka, odluče za prekid trudnoće. To je nešto što svatko može vrlo lako shvatiti.

Ali postoji još i drugi, opet karmički aspekt. Ako situaciju promatramo s tog gledišta, ona će izgledati nešto drugačije. To što upravo ta duša dolazi tim roditeljima, nužno ima veze s jednim od njihovih prošlih života. I u vezi je s karmom te duše d je dobila oštećeno tijelo. A s karmom je svih sudionika u svezi to da je oštećenje tako rano uočeno, da se uopće može postaviti pitanje hoće li se izvršiti pobačaj ili ne. Kada odgovorni ne bi imali mogućnost svjesnog odlučivanja, invaliditet se ili ne bi otkrio ili bi, npr. nastao tek tijekom porođaja.

Pojasnit ću to uz pomoć primjera.

Jedna duša, nazovimo je Gabor, bila je u jednom od prijašnjih života liječnik, godine 1756. tom je liječniku došla žena, Marika, i zamolila ga da joj prekine trudnoću. On je uzeo mnogo novca za zahvat, koji je izveo jako nemarno. Ženi je uzrokovao jako bolove i oštetio je plod, ali ga nije uklonio. Žena je zbog jakih bolova koje je trpjela i zbog jakog krvarenja mislila da je plod uklonjen. Tek poslije je shvatila da je još trudna i rodila je invalidno dijete. Obavijestila je o tome liječnika, ali njega to nije posebno ganulo.

U sljedećem životu taj je liječnik ponovo bio muškarac. Njegova je žena, Inja, zatrudnjela. On ovaj put nije bio liječnik, ali je ipak utjecaj iz njegova prethodnog života bio toliko jak da je svakako želio da se Inja podvrgne temeljitoj pretrazi. Pri tome se ustanovilo da Inja nosi dijete koje će biti teško oštećeno. Tek što je to saznao Gabor je na Inju počeo vršiti pritisak da pobaci. Ona je to učinila. Kratko vrijeme nakon toga njihov se brak raspao. Gabor je gubitak Inje kompenzirao tako što je mnogo radio, a uživao je i u brzim vožnjama autom. Jednoga je dana sletio sa ceste, udario u stablo i umro na putu do bolnice.

U sljedećem se životu rodio kao žena te je imao kratku aferu sa Marikom, koja je u ovom životu bila muškarac i koja ga je napustila nenadano, preko noći. Gabor je ostala trudna. To je bilo godine 1964. Bila je toliko siromašna da sebi nije mogla platiti nikakve pretrage. Tako je na svijet donijela dušu koju je u prošlome životu Inja na njezin zahtjev pobacila. Usprkos tome što je dijete bilo invalidno, ono je bilo sunce njegova života: kroz to dijete njegovo se srce otvorilo i on je postao sposobnim osjetiti suosjećanje, na koje se u prošlim životima nije moglo ni pomišljati.

Na ovom je primjeru vidljivo kako precizno djeluje karma, i to uvijek na dobrobit svih sudionika.

Ne uzimaj olako svoju seksualnost. Isto tako, nemoj se olako odnositi prema prekidu trudnoće.

Ako si učinio pobačaj i imaš osjećaj da si pogriješio, moli Boga za oproštenje. Zamoli Ga da te opravda u duše čiju si inkarnaciju spriječio. Pjevaj Gayatri-mantru, ponavljaj Ime Gospodinovo jer On ima moć da ukloni brda negativne karme. Iskoristi problematiku pobačaja da bi probudio svoju duhovnost i uspostavio bolji kontakt s Bogom, a time i sa sobom i svojom okolinom, pa ćeš tada usprkos svim teškoćama na koje možda naiđeš, sa sigurnošću steći iskustvo milosti.






Sai Baba govori O ODNOSIMA dio je serijala od pet knjiga (Sai Baba govori zapadu, Sai Baba govori o svijetu i Bogu, Sai Baba govori o psihoterapiji te Sai Baba govori o odgoju) . Prenositelj svih pet knjiga je Stephan v. Stepski Doliwa, a prevoditelj na hrvatski jezik, Vili Bayer.
Obzirom na suvremenost teme i nužnost pokretanja tako važnih promjena u vlastitim životima krenula sam sa objavljivanjem ove knjige, temu po temu, sa nadom da će Vas barem malo dotaći.
http://putpokazi.com/odvazno_nakladnistvo/sai_ljudske_vrijednosti/sai_baba_govori/sai_baba_govori.html


Post je objavljen 13.10.2016. u 08:32 sati.