Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/andrea-bosak

Marketing

svaka generacija je drugačija

Današnja djeca barem veći broj su pretila i morala bi paziti na ishranu ali kako da to naprave kada na svakih nekoliko metara u centru grada ili negdje drugdje postoje pekare u kojima se prodaju pizze, te nekoliko metara dalje restorani ili zalogajnice s hamburgerima, pečenim krumpirima, pa neko punjeno lisnato tijesto (brza hrana).
Današnja djeca, mali broj uistinu zna što su i kakvi su žganci i bijela kava, mast na kruhu ili prežgana juha, malo njih zna što je od hrane zdravo za rast i razvoj. Mali broj djece zna da postoji varivo od mrkve, od krastavca, a još manje zna kakav je okus pohanog patlidžana ili grah s repom ili zeljem jer se najedu nezdrave hrane koja je njima jako ukusna dok sve ukusno i zdravo njima izgleda neukusno.
Pored te nezdrave hrane koju konzumiraju svakodnevno oni ne znaju da postoje razne igre koje se mogu igrati na livadi ispred zgrade umjesto što sjede nekoliko sati ispred ekrana. Trebali bi se naučiti igrati gumi-gumi, školice, hulahop, graničara i tada bi postotak pretilosti bio puno manji.

Svako vrijeme nosi nešto svoje pa tako i današnja djeca više vole krumpiriće i pizze, mobitele i kompjuter, više od nabrojanih jela i igara jer oni su brza generacija i nemaju vremena puno žvakati niti se puno kretati.


Post je objavljen 04.10.2016. u 23:53 sati.