Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnineumag

Marketing

Luksuzni hoteli pripremaju strategiju za privlačenje američkih i britanskih turista

U Hrvatskoj je lani bilo oko 300 tisuća Amerikanaca, a do početka rujna ove godine oko 266 tisuća.
Na stranim emitivnim tržištima još ne postoji percepcija Hrvatske kao destinacije za luksuzni turizam, iako je na tržištu već niz turističkih objekata s vrhunskom ponudom.
Njima pak nije lako poslovati u uvjetima visoke sezonalnosti te još slabe zračne povezanosti s tržištima poput američkog i britanskog, gdje postoji velik potencijal za privlačenje gostiju.
Brendiranje luksuzne ponude i repozicioniranje na tržištu stoga su osnovni ciljevi Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela, osnovane ovog proljeća
pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK), zbog čega je prošlog tjedna raspisan i natječaj za osmišljavanje imidža i vizualnog identiteta grupacije novogradnja Jarun

Post je objavljen 27.09.2016. u 10:30 sati.