Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcind

Sajam nautike i plovidba

U Rijeci je prošli vikend održan 4. Rijeka Nautic Show sa 70 izlagača, a bio je privezan i brod Obalne straže HRM "Hrvatska Kostajnica" i"gusarski" Korsaro kojim se moglo i zaploviti uz kupljenu kartu za sajam od 10 kn. U zadnje vrijeme me sve više zanimaju barke i možda ubrzo i kupim jednu.

Dobro je znati ružu vjetrova, ova je bila izložena na podu.

Ovdje sam bio na kušnji.

Ova "Arba" je baš za mene.

Patrolni brod Obalne straže, dug 32 m., brzina 25 čvorova.

Pogled sa broda, sa čijim bi i gumenjakom bio zadovoljan, na trimarane i botel (brod-hotel) "Marina".

U komandnom mostu su imali po meni čudni timun, manji nego volan u automobilu, i rekao sam dežurnom na mostu koji nam je objašnjavao razne uređaje, od kojih se neki koriste samo na vojnim brodovima, kako sam prije puno godina bio na sličnome brodu, ali vrtio sam timun kao što je ovaj starinski, izložen u šatorima sajma.

Ovo su koristili na starim jedrenjacima.

Lijepa "Bubamare".

Puno ljudi je htjelo zaploviti sa gusarima.

Fotke za povećati:

Dok sam razgledavao barke zvao me Cobra da se opet provozamo njegovom barkom u Lovranu koju sam pomagao uređivati i požurio sam se do njega.
Pogled iz mandraća na dio Lovrana i odrazi u moru (dvije fotke)..

Za ručak maneštra sa žutom lećom, za promjenu (male točkice su kvinoja, a velike ubrana borovica).

Nakon dužih priprema krenuli smo na vožnju.

Lovran je lijep i sa mora.

Jedna hrabra kupaćica bila je dosta daleko od obale, ali valjda ima force (kažu da je često viđaju ovako).

Prolaz kraj vile Castello u Medveji gdje sam prema uređenoj okućnici rekao kako mora imati odličnog vrtlara .

Pred plažom u Medveji smo se privezali za jednu bovu i kušali more, nadam se ne i zadnji put ove godine.

U uvali Cesara smo se pozdravili sa ovima, a i oni i mi smo imali čaše u rukama. Inače, na brodovima se ne kuca čašama.

U povratku smo sreli jedan par na daskama, dosta daleko od obale, ali začudo brzo su došli do Medveje (u zadnje vrijeme jedno od najpopularnijih zanimacija, a i sport, SUP (Stand up paddling - surfanje stoječki s veslom, počeli Ameri na Havajima).

Fotke za povećati :

Povratak u porat.

Post je objavljen 26.09.2016. u 19:19 sati.