Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnineporec

Marketing

Hrvatska je mjesto za obiteljski odmor, zanemarili smo one koji najviše troše

Radno aktivni između 50 i 65 godina ostvarili tek nešto više od desetine prometa.
Hrvatski turizam bazira se na ugošćavanju obitelji s djecom koje paze koliko troše, dok znatno manje udjele u turističkom prometu imaju skupine koje manje gledaju na troškove, putuju izvan ljetnih gužvi, žele si ugoditi i počastiti se. Seniore smo pak prilično zanemarili, što se ne uklapa u našu viziju razvoja zdravstvenog turizma. Tako bi se slobodno mogle interpretirati najsvježije brojke eVisitora, središnjeg rezervacijskog sustava Hrvatske turističke zajednice koji je po prvi put u turističku statistiku sustavno uveo kategorije dobi, spola i načina dolaska.
EVisitor nije samo brojač dolazaka i noćenja, već alat za osmišljavanje budućih marketinških aktivnosti. “Dosad smo imali uvid u samo nekoliko osnovnih kategorija,
a eVisitor nam je dao puno detaljniji uvid u podatke o državljanstvu, spolu, dobi turista, prema lokaciji i kategoriji objekta ili prema organizaciji dolaska”,
objašnjava Ratomir Ivičić, direktor HTZ-a. Ističe kako se navedene kategorije mogu spajati i tako kreirati zanimljive izvještaje. “Sad možemo doznati
koliko je noćenja Nijemaca u dobi od 31 do 40 godina u hotelima s 4* u nekom gradu. Možemo dobiti i podatak o broju muških turista koji su u individualnoj
organizaciji boravili u obiteljskom smještaju na Krku tijekom produljenog vikenda”, navodi Ivičić nekretnine Zagreb

Post je objavljen 07.09.2016. u 09:41 sati.