ŠTO OTKRIVAJU AUTOGRAMI KRALJEVA?
Na prvi pogled, rukopis kralja Edwarda IV i režisera Davida Lynch-a su različiti. I doista, kraljev potpis se doima nekako više zaobljenim. Međutim, obratimo li pažnju na prva tri slova, E, D i V, začudo, naći ćemo ih, čak vrlo lako, i na potpisu režisera. Čudne paralelne linije, kad malo bolje zagledamo – tvore slovo „E“. „D“ je jasno, početno slovo imena, no tu je i istaknuto slovo „V“, ne kao treće slovo imena, već su se, (nekim čudom), prva dva slova prezimena „L“ i „Y“, oba 'preobrazila' u duplo „VV“. Doista, neshvatljivo. I ne samo to. Kao što kralj dodaje jednu okomitu crtu na „E“, isto tako i režiser zasijeca okomito to slovo. Ovo je priznat ćete malo previše da bi se moglo nazvati pukom koicidencijom.
Rukopis kralja Richarda III i glumca Charlija Sheen-a se malo razlikuju, ovaj puta je kraljev potpis 'uglatiji', a glumčev zaobljeniji. Međutim, imaju jednu značajnu zajedničku karakteristiku, a to su – široke petlje. Ukoliko pogledamo u priručnik iz grafologije (npr. 'Instant Handwriting Analysis') široka petlja na gornjoj strani označava maštovitost, kreativnost, te pomalo nestvarnu sliku o samom sebi (omalovažavanje). Velika donja petlja upućuje na fizičku aktivnost, energičnost i usmjerenost ka hrani.
Rukopis kralja Henrika VII i pjevača Martina Fry-a pokazuju na prvi pogled slični oblik pisanja, nalik 'škrabanju', s tim što je kraljev rukopis uglatiji, a pjevačev zaobljeniji. Uglati oblik pisanja upućuje na kompetitivnost, agresivnost, logiku, pokretačku snagu. Zaobljeni oblik pisanja upućuje na sklonost umjetnosti. Sličnost vidimo u prvom slovu („M“ i „H“), koji i kod jednog i kod drugog sadrži dvije paralelne crte, usmjerene na gore. Sličnost postoji u obliku pisanja „y“, odnosno, u obliku osmice ili duge, uske petlje. Značenje je, po grafolozima jednako – sputavanjući odnosi prema novcu i/ili seksu.
Post je objavljen 05.09.2016. u 10:12 sati.