U vrijeme kada se počelo pisati o novom Fiat Tipu, tj. o Fiat kompaktu iz Turske , krenula su svakakva neargumentirana naklapanja kako se tu radi samo o nasljedniku Linee, da to ne može zamijeniti Brava i slično. U vrijeme kada je predstavljen smo imali govora o tome kako će biti tržišno neuspješan.
Međutim, zbilja je kud i kamo drugačija. Tipo je nadmašio sva prodajna očekivanja i uz uhodovanja proizvodnje i uvođenje novih karoserijskih izvedbi. Sve skupa je dovelo do rada u tri smjene svih sedam dana u tjednu. Broj prodanih primjeraka u EU i Turskoj je kombinirano je za prvu polovicu godine premašio 40 tisuća primjeraka i sve to uz uglavnom limuzinsku izvedenicu. Van talijanskog tržišta je se u EU prodaja tek zagrijava pa tako imamo ~700 prodanih primjeraka za svaki od protekla dva mjeseca u Njemačkoj.
Sve skupa je dovelo da Tofaş ima najproduktivniji dan u povijesti sa 1488 proizvedenih automobila 28. srpnja čemu je dobrim dijelom kumovao Tipo.