...kako bi izgledala predizborna kampanja?
Na svjetskom tržištu trenutno "glavnu riječ" vodi pet "velikih" fotografskih marki - Canon, Nikon, Sony, Pentax i Olympus.
Najžešća borba s najvećom količinom prepucavanja bi svakako vladala između Canona i Nikona, koji i ovako dominiraju tržištem, a prepucavali bi se uglavnom oko toga tko ima više megapixela, bolje objektive, manje kvarova ili brže izbacuje nove ideje i nove modele na tržište, te tko kome zapravo krade ideje, tko koga kopira itd...
Pentaxu bi pak glavni "adut" bilo to što njihovi najnoviji fotoaparati mogu koristiti njihove najstarije objektive, pa bi to, prema njihovim tvrdnjama, zapravo trebala biti velika ušteda, no svejedno bi prvo trebalo svakako nabaviti njihov najskuplji i najnoviji model, koji bi iz prastare leće izvlačio maksimum onoliko koliko bi ona bila u stanju minimizirati tehnološki napredak tog fotoaparata.
Sony, iako je relativno kasno ušao na tržište "pravih" fotoaparata, hvalio bi se time da za razliku od ostalih već godinama proizvodi vrhunske elektronske sklopove, te da u svoje proizvode uvodi inovacije (poput enormno velikog broja megapixela i fokusnih točaka), ali koje zapravo malo kome stvarno trebaju, i od kojih zapravo nema neke pretjerane koristi, osim što moćno i uvjerljivo djeluju na papiru.
Olympus, koji uglavnom više-manje pakira isti senzor i istu elektroniku u kućišta različitih oblika i veličina, tvrdio bi da su dizajn i prezentacija zapravo važniji od stvarnog napretka u performansama.
Naravno, na repertoaru bi obavezno bilo i prepucavanja oko toga gdje je koji proizvođač bio prije 70ak godina kad su se počeli pojavljivati SLR-ovi, ili prije 20ak kad je digitalija "spasila" ljude od filma...
Na kraju, osim njih našla bi se gomila "malih" i "zapostavljenih" proizvođača opreme na koje bi malotko obraćao pažnju, jer koji možda ne zauzimaju velik udio na tržištu, ali su sasvim sposobni postići itekakve rezultate bez previše buke i prepucavanja... a u toj grupi su Panasonic, Samsung, Fuji, Leica, Hasselblad, .....i da se ne nabraja.
Post je objavljen 26.08.2016. u 23:02 sati.