I još jednom priča o Alfi. Znam da je nekima dosadno no to je krunski dragulj FCA.
Nedavno smo dobili potvrdu koja se tiče najmoćnije verzije 2.0 GME motora u Alfi. Onaj sa 350 KS će, kako se čini, biti opremljen električnim turbom i sa tim, osim ako ih netko ne pretekne, biti prvi serijski benzinski motor koji će se nuditi sa tim. Sve ovo nam govori da turbo rupe neće biti. Osim klasične 12 V instalacije zbog ovog turba će tu biti i 48 V akumulator. Sigurno se pitate što ne odmah sve na 48 V. Odgovor je jednostavan i on se zove trošak. Proći je još koja godina od potpuno 48 V električnih instalacija u automobilima, a koje bi nam tada trebale donijeti malo više mild hibrida.
Isto tako za početak će ovaj motor biti samo uz Q4 i samo za sjeverno-američko tržište. Kasnije vjerojatno možemo očekivati dolazak u EU, a ja se nadam i RWD verziji. Oznaka ovog modela u SAD-u će biti Veloce, već poznata sa zadnjeg redizajna modela MiTo i Giulietta. Kod nas su za sada te oznake rezervirane za 280 KS GME i 210 KS dizela.
Sve ovo govori kako je Giulia što se tehnike tiče na vrhu ili barem u vrhu automobilskog svijeta.
Ovdje su i sve moguće oznake na Giuliji, a od kojih je jedino nepoznato značenje one AE:
Prošli tjedan su kod jednog talijanskog tunera došle one jače Giulie, benzinci sa 280 KS i 350 KS, a što je iznenađenje i 2.2 dizel twin-turbo sa 250 KS. Osim ako nije typo moram priznati da je to iznenadilo i autora ovog članka. No isto tako nije čudno. Nekoć davno sam na nekim mjestima pisao da je ovaj 2.2 dizel testirano i kao twin-turbo, pisao sam i o željenoj snazi, a koje su već postignute sa jednom turbinom kod one najjače verzije sa 210 KS i 470 Nm.
Moram priznati da bi ponuda ovog motora bila poželjna kako Giulia nije planirana sa V6 dizelom. Isto tako se sve uklapa u Alfinu auru sportske marke gdje je sve u službi što boljih voznih osobina, a lakši motor tome samo pomaže.
Isto tako moram reći da je lansiranje Giulie u SAD-u sve bliže. Sve reklame su odrađene pred mjesec dana, a službena objava cijena bi trebala biti 16. kolovoza. Sama proizvodnja za SAD bi trebala početi odmah nakon povratka radnika sa ferragosta.
Giuliu će te uskoro moći naručiti sa opcijom koja brine o vašoj ljubimcima ili djeci ako ih ostavite u autu. Na stražnjoj klupi će biti senzori koji će se u slučaju takvog nečega aktivirati. Poziv će biti upućen Alfinom centru, a dalje nadležnim službama.
I za kraj. Ne vjerujte razno raznim medijima koji su i do sada poslovično bili u krivu što se tiče Alfinih novih modela. Ammiraglia je i dalje planirana kao sljedeći model.