Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kuce

Marketing

Tedeschijeva Atlantic Grupa u prvom polugodištu s padom dobiti i prihoda

Promatrano po tržištima, najveći rast od 4,9 posto ostvaren je na tržištu Slovenije koje je treće po veličini tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnom prihodu od 16,3 posto.
Na tržištu Hrvatske, koja s 28 posto ima najveći udio u prihodu od prodaje, ostvaren je rast od 4 posto, dok je tržište Bosne i Hercegovine s rastom od 3,5 posto treće po rastu u prvom
polugodištu s udjelom od 7,8 posto u ukupnom prihodu od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 68,1 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 7,2 posto dok proizvodi
koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju s 4,6 posto.
Od važnih poslovnih događaja u prvoj polovici godine ističe se osnivanje vlastitih distribucijskih kompanija u Njemačkoj i Austriji s ciljem značajnog rasta prodaje vlastitih brendova na tim
tržištima.
Dodatno, Atlantic Grupa je s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i četiri partnerske banke (Erste, Raiffeisen, Sberbank i Unicredit) te Međunarodnom financijskomkorporacijom (IFC) dogovorila povoljnije financijske uvjete kreditnog paketa u vrijednosti od 191,5 milijuna eura te je produljena ročnost kreditiranja.
Bilježi i uspješno izdanje korporativnih obveznica u iznosu od 200 milijuna kuna s fiksnom godišnjom kamatnom stopom od 3,125 posto.
U očekivanjima za ovu godinu iz Atlantic grupe izdvajaju planirane kapitalne investicije vrijedne oko 150 milijuna kuna.
Poslovanje grupe u prvom polugodištu komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi istaknuvši kako je Atlantic Grupa u prvom polugodištu 2016. posebnu pažnju posvetila razvoju distribucijskog poslovanja na zapadnoeuropskim tržištima kako bi ostvarila stratešku odrednicu daljnje internacionalizacije kompanije.
"Istovremeno smo intenzivno radili na restrukturiranju strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana, nastavili s razvojem sveukupnog poslovanja lansiranjem novih proizvoda i otvaranjem novih specijaliziranih prodavaonica Farmacia te s nesmanjenim fokusom jačali regionalnu distributivnu mrežu. U drugoj polovini 2016. fokus će biti na daljnjem rastu na postojećim tržištima i nastavku internacionalizacije poslovanja, a posebnu pozornost ćemo i dalje posvećivati održavanju likvidnosti,
upravljanju financijskim obvezama te upravljanju rizicima", istaknuo je Tedeschi stanovi Vrbani

Post je objavljen 28.07.2016. u 13:10 sati.