Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/iznajmljivanjestanova

Marketing

Marissa Mayer ostaje u Yahoou dok god smije

Marissa Mayer je 4 godina vodila Yahoo i nije ga uspjela vratiti među najjače web kompanije. Nije jedina kriva, nedostajalo je odlučnosti.
Otkako je potvrđeno da je Verizon, kao telekomunikacijska kompanija i najveći američki isporučitelj bežičnog interneta, za 4,8 milijardi dolara kupio osnovnu djelatnost posrnuloga internetskog kolosa Yahoo - pretraživač, analitičari i upućeni pratitelji tehnozbivanja kao da ne mogu naći riječi kojima bi precizno opisali što to znači za Marissu Mayer (41), dojučerašnju predsjednicu uprave kalifornijske tvrtke.
Je li se riješila utega koji si je sama okovala dolaskom iz Googlea 2012. i koji mnogi smatraju precijenjenim, ili je stavila točku na i svoje karijere u kompaniji
koja je u ono vrijeme 90-ih bila možda i predvodnik trendova, počev od tražilice do servisa brzih i poruka i internetski zasnovanog maila."Planiram ostati, volim Yahoo",
ni manje ni više se tako Marissa obratila zaposlenicima i "prerezala" neizvjesnost. Ostat će tu još neko vrijeme jer ima, kaže, dva prioriteta: Moram pratiti
ovu kupoprodaju do kraja i zaštititi vrijednost naših equity udjela".
Što je "Preostalo"
Usredotočit će se tako na 40 milijardi dolara preostaloga kapitala, tj. udjelima u kineskom online trgovcu Alibabi i Yahoo Japanu, te brojnim patentima, sve kolokvijalno nazvano "Remain Co". (otprilike "Preostalo"). No, jedno je što ona želi, a drugo što bi Yahoo, kojemu je, onome što je ostalo, izgledna i promjena imena, s njom radio. Čak i ako ništa ne poduzme, Mayerovoj će morati isplatiti "zlatni padobran", otpremninu od 50 milijuna dolara u gotovini i dionicama.
Stručnjaci već prosuđuju i da je ne treba žaliti, ali ni optuživati, jer nije kriva za sve što se s Yahooom događalo protekle četiri godine, misleći na neuspješne dealove, npr. s Tumblrom. "Nešto su krivi i osnivači Jerry Wang i David Filo. Trebali su se udaljiti i biti samo "šefovi", no oni su htjeli biti duboko unutra", kazuju insajderi za Bloomberg. Jedna od njihovih krivih odluka bilo je i dovođenje Terryja Semela za šefa 2001., a on je doveo i druge stručnjake, poput danas poznatog šefa LinkedIna Jeffa Weinera.
Fatalno loše procjene
Tada je nastala dvojba treba li se Yahoo razvijati u smjeru medijske ili ipak tehnološke kompanije? Dio poznavatelja prilika drži da je greška bila što su šefovi htjeli da bude podjednako oboje. Na Reutersu će reći da je to kriza identiteta, jer 2006. Yahoo je asocirao i na mail i na tražilicu i na portal, dok su konkurenti bili samo nešto od tog. Dok se, primjerice, u to doba Amazon išao baviti online prodajom u čemu je sad najjači,
a Google unaprijeđivao tražilicu i servise poput gmaila pa je i on sad najjači u tom smislu, Yahoo je donosio fatalno loše odluke stanovi Karlovac

Post je objavljen 27.07.2016. u 14:35 sati.