Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/etheria

Marketing

Konzumerizam

Inspirativna, mudroslovna i dvosmislena sublimirana sugestija jednog o proizvođaća navezanosti.

"Subliminalne sugestije" od strane sume svih proizvođača navezanosti, okupljenih pod simboličnim nazivom McDonalds.


Uvod: Na koji način reklama mc donaldsa, koliko god lijepo sročena, i estetski lijepo osmišljena, može biti dobra, ako je jedina njena posljedica pogoršanje zdravstvenog stanja ljudi. Mc donaldsova hrana može jedino utjecati na organizam tako da pogorša zdravstveno stanje. U javnosti nije negiran podatak, znanstveno dokazan, da je mc donaldsova hrana nezdrava, oni to ne osporavaju, ne negiraju. Oni su svjesni da nama to nije toliko bitno. Oni igraju na kartu da je užitak koji oni nude čovjeku jači stimulans, i intenzivniji podražaj, veći razlog i argument za priklanjanje to sugestiji, od potrebe čovjeka da bude zdrav i da se otkloni od utjecaja sublimirane sugestije i propagande samodestrukcije.

Njihova je filozofija: Ovako ili onako će te umrijeti prije ili kasnije, no nakon smrti nećete moći uživati u našim proizvodima, uživajte dokle god ste još živi i to u punini, do kraja. Radije živite kraće, od bolesti koje uzrokuju naši proizvodi, radije pristanite patiti od tih bolesti koje će vas zadesiti u vašoj budućnosti, jer ćete zauzvrat u sadašnjosti, sada i ovdje, imati nešto beskrajno vrednije, čemu između ostalog ne možete ni odoljeti. Imat će te užitke kakvih nema, na nebu, kojima nema ravnih na zemlji. Imat ćete proizvode umjetnih aroma koji pružaju neopisive okuse . To je vrijedno toga, to je biser. To je jedino što je u ovom životu vrijedno. Ispravno je živjeti u sadašnjosti. U sadašnjem trenutku, ovdje i sada, dešavaju se stvari koje su vrijedne života i življenja. Živjeti u mislima na budućnost u brizi o budućnosti je pogrešno. U sadašnjem trenutku se donose pravilne odluke. Birajte u sadašnjem trenutku najbolje što možete dobiti, birajte ono ispravno u sadašnjem trenutku, ne brinite se za budućnost. Budućnost i patnje budućnosti radi pretjeranog uživanja u sadašnjosti, doći će u svoje vrijeme. Sada o tome ne treba razmišljati. Sada trebate slijediti vašu intuiciju, vaše srce i konzumirati naše veličanstvene proizvode, koji su najbolje što vam se u sadašnjem trenutku može dogoditi. Ako poslušate našu sugestiju , onda ćete bar to kratko vrijeme, na koje ste se ograničili zahvaljujući našim proizvodima, u punini živjeti i u punini uživati. A ukoliko ne poslušate našu sugestiju onda koliko god dugo živjeti, zahvaljujući apstinenciji od naših proizvoda, nećete u punini živjeti, niti istinski uživati, kao ni u pravom smislu riječi biti sretni. Živjet ćete dugo, ali prazno, u oskudici jedinog radi čega je vrijedno živjeti, bez punine koju pružaju naši proizvodi, bez da ste kušali od naših proizvoda, kojima po užitku nema ravnih i maksimalno svakog slobodnog trenutka uživali u njima i time ispunili svrhu vašeg postojanja. I na kraju života ćete barem moći reći da ste istinski živjeli, da ste barem u nečemu doživjeli puninu. Da je bar radi nečeg bilo vrijedno živjeti, i biti rođen na ovoj zemlji.

Post je objavljen 22.07.2016. u 15:45 sati.