Kao što neki možda od ranije znaju bile su mnoge priče da će premještanja proizvodnje nekih FCA modela u SAD-u (vrlo vjerojatno i u Europi) kako bi se povećao profit tj. kako bi se povećali proizvodni kapaciteti najtraženijih FCA vozila.
Proteklog tjedna su napokon došle prve službene informacije u vezi toga.
Belvidere Assembly Plant će dobiti ulaganja u vrijednosti 350 milijuna USD kako bi se tamo proizvodio aktualni Jeep Cherokee. Samim tim on napušta Toledo. Ujedno ovo znači 300 novih poslova. Trenutno se tamo proizvode tri modela, Dodge Dart čija će proizvodnja stati u rujnu i Jeep Compass i Patriot koji staju sa proizvodnjom u prosincu.
Toledo Assembly Complex će dobiti ulaganja od 700 milijuna USD za proizvodnju nove generacije Jeep Wranglera. Dodatno to znači 700 novih poslova.
Riječ je o iznimno velikom kompleksu sa dva pogona (Sjever i Jug), te supplier's parkom. U praksi ovo znači da se sljedeća generacija Wranglera useljava u Toledo Sjever gdje se trenutno proizvodi aktualni Cherokee. Za informacije o budućnosti Toleda Jug gdje se proizvodi aktualni Wrangler ćemo čekati no vjerojatno će od tamo dolaziti budući Wrangler pick-up.
Sve ovo znači da će u budućnosti Toledo biti u mogućnosti proizvoditi minimalno 450 tisuća Wranglera godišnje u raznim karoserijskim oblicima. Za one koji ne znaju ponuda Wranglera, posebice van SAD-a, je jako ograničena proizvodnim kapacitetima.
I to bi bilo za sada to što se tiče dijela crno na bijelo. Iduće službene informacije treba pričekati no one će zasigurno uključivati tvornice u okruženju Detroita kao što su Jefferson North Assembly Plant, Sterling Heights Assembly Plant i Warren Truck Plant, a tiče se proširenja kapaciteta za sljedeću generaciju Jeep Grand Cherokeea, nove luksuzne Jeep Wagoneer i Grand Wagoneer (sva tri će dijeliti platformu, vjerojatno od novog Maserati Levantea) modele kao i povećane kapacitete za sljedeću generaciju RAM 1500.
Isto tako očekujte u budućnosti vijesti vezane za talijanski Pomigliano.
Post je objavljen 17.07.2016. u 19:28 sati.