Kao što neki od vas vjerojatno znaju Alfa je sa Giuliom doživjela pregršt inacijalnih narudžbi. Radi se o takvom broju da netko tko je u Italiju naručio još u lipnju će morati na nju čekati do listopada. Slijedom toga je kolektivni godišnji odmor u tvornici Cassino, gdje se Giulia proizvodi, smanjen sa četiri na dva tjedna.
No ovaj tekst bi primarno što dolazi nakon Giulie. Sa ovakvim brojem narudžbi je sigurno da će biti još modela.
Jedini siguran model nakon Giulie je Stelvio za kojeg je bilo planirano da uđe u proizvodnju krajem studenog da bi sve bilo pomaknuto naprijed na kraj listopada. Moram priznati da mi se to sa ovom velikom potražnjom za Giuliom ne čini sigurnim.
Treći model sa kojim se dosta daleko došlo u razvoju je limuzina E-segmenta. Sa njom bi trebala doći i daleko naprednija elektronska tehnološka dostignuća nego sa Giuliom koja je najdalje u svojoj klasi otišla što se strojarske tehnologije tiče. Tako sa Alfettom dolazi i poluatonomna vožnja .
Tu bi novost trebao biti i V6 sa oko 400 KS, isto V6 90° oznake 690T. Za QV se sprema 550 KS ili snažnija verzija tog motora.
Blokove za te motore radi Mazzucconi kako Ferrari nema te kapacitete. Naravno da su to Talijani, a između ostalog rade blokove za BMW B48 motor, kao i neke za Volvo i Porsche.