Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Hrvatska (nogometna reprezentacija)



Nogomet je najočitiji (primjer) hrvatski proizvod (koji posjeduje) profesionalnu kvalitetu.
Kako se odnosimo prema tom proizvodu?
Sretni smo i ponosni? Inspiracija nam je i poticaj (u svim razvijenim državama sportski su događaji poticaj rastu BDP-a)? Profesionalno smo usredotočeni i koristimo uspjehe (vrhunskih) sportaša za promoviranje vlastitih proizvoda i usluga ..?

Postoje dva glavna pristupa (sportu, posebno uspješnom nogometu). Jedan je tradicionalni (kapitalistički), drugi je socijalističko-komunistički (kojem, kroz prizmu odnosa prema vlasništvu, smeta vrhunski sport koji omogućava kapitalistički način bogaćenja i funkcioniranja ...).

Ja sam opredijeljen (trajno). Ne postoji dvojba. Hrvatski nogometaši su vrhunski proizvod (koji direktno i indirektno promoviraju (nacionalnu) Hrvatsku ... nema kraja mojoj sreći kad ih vidim postrojene s rukom na srcu pri sviranju himne).
Spoznaja o posebnoj vrijednosti (koja plijeni i svraća pozornost i drugih nacija) dovoljan je razlog za izuzetnu podršku (inače profesionaliziranom) kadru koji sudjeluje u stvaranju (izvanredne) posebnosti.

Takva Hrvatska (reprezentacija) ne može razočarati. Samo nadahnuti.

Bravo za naše (*staše) (i ne samo naše) nogometaše. Cijenimo rad, talent i upornost kojima ste dosegli (zavidni) ugled ...

Hrvatska za sva vremena!





Post je objavljen 27.06.2016. u 01:24 sati.