Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stella

Marketing

Mocanita, posljednji Mohikanac među vlakovima


Gdje nas danas vodi put?



Napuštamo Baia Mare. U daljini vide se vrhovi Karpata u oblacima.

Prolazimo prelijepim krajolicima.

Nakon 2,5 sata vožnje stižemo u mjesto Viseu de Sus.

Vikendom vlak polazi u 9 h i mi stižemo u minut do 9! No srećom, zbog
velike gužve ubacili su dva polaska, pa polazimo vanredno u 10.

Tu je stanica jedinstvenog vlaka, Mocanita (čita se mokanica). Radi se o
posljednjim parnim lokomotivama u Europi, koje su u funkciji, vuku vagone
koji prevoze drvo, a vikendom turiste.


The Carpatian Forest Steam Train, pruga uskog kolosijeka je izgrađena 1932.
Njome saobraća kompozicija koju vuče parna lokomotiva. Od prvobitnih 46 km
pruge danas se u turističke svrhe koristi 21 km sa visinskom razlikom od 536 m.


Duga i neudobna vožnja sa čestim pauzama pored nabujale i brze rijeke Vaser.


Mladi kondukter provjerava karte


Ova stabla čekaju prijevoz

Na odmorištu je organizirano posluženje, a naša predstavnica je naučila
i rumunjske igre.


Nazad ide nešto brže. Prava vožnja u jednom smjeru je nešto kraća od dva sata,
a od polaska do povratka trebalo nam je šest sati.

Pauza za kavu i odličan sladoled od dinje u hotelu
“Gabriela” na izlazu iz Viseu de Sus.

Počinje kiša. Prolazimo selo gdje na mostu prestaje Maramureš
i počinje Transilvanija. Lijepi planinski predjeli. Idemo ka Kluj
Napoca, centru Transilvanije.

Jedva se vide smjerokazi od kiše

Konačno, Kluj Napoca, popularnije Kluž i zasluženi odmor u "Royal Classic",
hotelu koji mogu preporučiti


(potpisano slika Lastavica)




Post je objavljen 27.06.2016. u 06:00 sati.