Gdje nas danas vodi put?
Napuštamo Baia Mare. U daljini vide se vrhovi Karpata u oblacima.
Prolazimo prelijepim krajolicima.
Nakon 2,5 sata vožnje stižemo u mjesto Viseu de Sus.
Vikendom vlak polazi u 9 h i mi stižemo u minut do 9! No srećom, zbog
velike gužve ubacili su dva polaska, pa polazimo vanredno u 10.
Tu je stanica jedinstvenog vlaka, Mocanita (čita se mokanica). Radi se o
posljednjim parnim lokomotivama u Europi, koje su u funkciji, vuku vagone
koji prevoze drvo, a vikendom turiste.
The Carpatian Forest Steam Train, pruga uskog kolosijeka je izgrađena 1932.
Njome saobraća kompozicija koju vuče parna lokomotiva. Od prvobitnih 46 km
pruge danas se u turističke svrhe koristi 21 km sa visinskom razlikom od 536 m.
Duga i neudobna vožnja sa čestim pauzama pored nabujale i brze rijeke Vaser.
Mladi kondukter provjerava karte
Ova stabla čekaju prijevoz
Na odmorištu je organizirano posluženje, a naša predstavnica je naučila
i rumunjske igre.
Nazad ide nešto brže. Prava vožnja u jednom smjeru je nešto kraća od dva sata,
a od polaska do povratka trebalo nam je šest sati.
Pauza za kavu i odličan sladoled od dinje u hotelu
“Gabriela” na izlazu iz Viseu de Sus.
Počinje kiša. Prolazimo selo gdje na mostu prestaje Maramureš
i počinje Transilvanija. Lijepi planinski predjeli. Idemo ka Kluj
Napoca, centru Transilvanije.
Jedva se vide smjerokazi od kiše
Konačno, Kluj Napoca, popularnije Kluž i zasluženi odmor u "Royal Classic",
hotelu koji mogu preporučiti
(potpisano slika Lastavica)
Post je objavljen 27.06.2016. u 06:00 sati.