Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninepula

Marketing

H&M zadržao vodeću poziciju, Sportina raste, Varteks pada

Sve manje izvorno hrvatskih tvrtki u odjevno-tekstilnom sektoru.
Modni lanac Hennes&Mauritz (H&M) zadržao je i za 2015. godinu, kako otkriva publikacija Lidera 1000 po prihodu najvećih tvrtki, prvu poziciju na odjevno-tekstilnom tržištu. Najviše razloga za slavlje, međutim, imaju u New Yorkeru: lani su zabilježili najveći postotak rasta prema 2014. Prihod je skočio 20,5 posto, na 281 milijun kuna, dok je H&M prihod povećao tek 1,8 posto, na 587 milijuna kuna. U H&M-u bi ipak morali biti zadovoljni prošlom godinom s obzirom na to da su u 2014. u odnosu na rezultat iz 2013. imali pad prihoda sa 670 na 577 milijuna kuna.
Na top listi pet po prihodu najvećih tvrtki s negativnim trendom je samo Mercator Hrvatska, no finalna situacija na toj adresi ipak nije tako negativna kako to ilustriraju sirove brojke. Naime, u portfelju te tvrtke bili su i brendovi Modiana i Intersport.
Oni su, nakon što je Agrokor integrirao (ne)prehrambeni dio Mercatora u Konzum, na tržištu RH nastavili samostalno poslovati zadržavajući staro ime tvrtke.
Činjenica da su ta dva brenda u 2015. prodala asortiman u vrijednosti većoj od 500 milijuna kuna potvrđuje odličan učinak stanovi Zamet

Post je objavljen 23.05.2016. u 14:22 sati.