Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninepula

Marketing

Za 1. svibnja očekuje se znatan dolazak turista iz Slovenije i Italije

U ovim mjesecima hrvatski turizam ne smije ovisiti o blagdanima ili vremenu nego prije svega brinuti o stvaranju motiva turističkih dolazaka u Hrvatsku, što agencije i rade, kaže Žgomba.
U tjednu pred praznik 1. svibnja u Hrvatsku će doći znatan broj turista, i to najviše iz Slovenije i Italije, a pred vikend i s drugih tržišta, pa se tih dana očekuju dobri turistički rezultati, procjenjuju turističke agencije.
"Turističke brojke na Jadranu ovog će tjedna, pred praznik 1. svibnja, biti jako zanimljive, pogotovo iz Slovenije i Italije iz kojih bi moglo doći nekoliko stotina tisuća turista, jer su u obje te zemlje ovih dana praznici koje će mnogi povezati s prvosvibanjskim vikendom", procjenjuje direktor zagrebačkog Kompasa Ivan Pukšar.
Dodaje da će ti turisti boraviti u svim vrstama smještaja - hotelima, apartmanima, kampovima, privatnom smještaju i dr.
Napominjući kako će značajan broj njih doći organizirano preko agencija, ali i u individualnoj organizaciji, budu li vremenske prilike povoljne,
Pukšar vjeruje da će, osim stranaca, na Jadranu biti i dosta domaćih turista, iako 1. svibanj pada u nedjelju i nema puno mogućnosti za popularno spajanje dana.
"Bez obzira na to, vjerujem da će se dosta domaćih turista uputiti na Jadran preko agencija ili u svoje objekte i u posjet rodbini, a neki će i u inozemstvo. Imamo nešto grupa domaćih turista koji kreću na put uglavnom u Italiju, najviše u Rim, ali i Španjolsku, u Madrid i Barcelonu, te u Lisabon i nešto u Atenu, dok primjerice London i Pariz čekaju bolje dane u svibnju", kaže Pukšar.
Po njegovim riječima, trenutno je, a moguće i na dulje vrijeme, najveći gubitnik Istanbul za kojeg skoro nema upita.
Pukšar, kao i predstavnici agencije Atlas, podsjećaju da početkom svibnja kreću prvi charteri niskotarifnih kompanija prema Hrvatskoj, pri čemu iz Atlasa ističu i dobar buking za vlastite kruzere i krstarenja po Jadranu.
O dobrim pokazateljima bukinga i potražnje govori i direktor pulske agencije Uniline te predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba poručujući da smo već duboko ušli u turističku predsezonu te da je normalno da su najave za 1. svibnja dobre, a još bolje za kraj svibnja zbog Tijelova.
U ovim mjesecima hrvatski turizam ne smije ovisiti o blagdanima ili vremenu nego prije svega brinuti o stvaranju motiva turističkih dolazaka u Hrvatsku,
što agencije i rade, kaže Žgomba nekretnine Rijeka

Post je objavljen 26.04.2016. u 08:57 sati.