Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/prvokava

Marketing

Horor zvan selidba

Preselišmo se mi. Svoj na svome. U svoja četiri zida, a zamalo i samo četiri zida...

Slušali smo godinama o selidbama, preuređenjima i majstorima koji ti se poseru u wc školjku i ostave ju na balkonu (čru stori, bajdvej). Ništa od toga se nije ostvarilo. Gospon Majstor, jedan fini, uredni, ljubazni i profesionalni bosanac (nije što je moje gore list, nego što je stvarno super) nam je pokazao da ima dobrih majstora i profesionalaca. Bilo je nekih grešaka, ali nšta vrijedno spomena. Moj savjet- dogovorite sastanak i vjerujte intuiciji. Sastančili smo i sa notornim seljačinama od majstora, koji su ono prikriveno lice koje smo nekim šestim čulom osjetili vrlo brzo i pokazali.
Ono što nam čak dva mjeseca nakon useljenja daje glavobolje su trgovine namještajem. Ma šta trgovine... SVE! Nema šta nisu sjebali.
Pa krenimo.
Negdje u prošlim postovima sam nahvalila ABC interijere. E, oni su nas prvi sjebali. Dakle, krenuli radovi, gospon Majstor rasturio kupaonu, složio bi pločice, i mi bi da on složi pločice... Ali nema kade. Čeka se kada koja samo što nije došla, jer je 6 tj., koliki je bio rok isporuke, taman isteklo.
Došao taj dan, kada stigla- oštećena. Kad me nije šlagiralo. Ajde, uzeli su tu kadu nazad i kroz nekoliko dana su nam dostavili novu kadu koja nije ona koju smo prethodno naručili i platili, nego neka žnj al ajd, bila je raspoloživa.
Sad bih ja tu mogla pričati naveliko o svemu tome, ali samo ću nabrojati što je sve bilo krivo, da ne tušim previše, ali da se zna.
Ajmo po dobavljačima.

Harvey Norman;
1)frižider, plaćen, čekao na isporuku nekih 2 mj jer nismo imali kud s njim prije, a još smo namještaja uzimali kod njih pa kao, neka sve skupa dovezu. Prvo došao krivi. Bijeli umjesto inox. Zatim došao inox, ali oštećen. Treći je došao kako treba.
2)krevet (to je kriv proizvođač) došao kopletno izgreban s jedne strane, a s druge strane sa dobrim komadom odvaljene iverice. Čekamo novi, ovaj su nam ostavili na korištenju.
3)Kuhinja. Prvo, na jednim vratima krivo izbušene rupe za šarke. Stigla su nova. Oštećena.
Rupa je trebala biti za napu od 50 cm, a u tvornici su izrezali za napu od 70 cm. Javili monteri u trgovinu za grešku, gospođa koja nam je naručivala kuhinju im je rekla neka suze rupu. Dali su nam novu napu ipak, jer se rupa vražja nije dala suziti. I tu napu još nismo spojili jer naravno..

Lesnina
Kupaonski ormarić smo čekali 6 tj da bi ga dočekali oštećenog, isto je greška proizvođača. Čak nije bilo veliko oštećenje, ali za te pare dovoljno veliko da nisu riječi rekli kad smo ga reklamirali, nego su nam ostavili taj na korištenju i dostavili novi čim je stigao.
S Lesninom imamo pozitivno iskustvo.

B Net- zvali smo ih da nam spoje internet. Došao gospodin pa uvidio da treba negdje u hodniku zgrade gurati kablove. Gurao on, gurao i sjebao u zgradi portafone. Došao kolega mu drugi dan popravit, kaže nema potpisa i pečata predtsavnika stanara, ne smioje on to dirati i ode čovjek. Od tad traju moji pokušaji da ih natjeram da poprave vražje portafone u zgradi, ali tvrd su orah. Zahtjev i prigovor su tražili isključivo faksom koji prigodno 'nisu dobili', da bi se nakon skoro dva mjeseca situacija počela riješavati na način da sad i B net i ja ganjamo fantomskog nekog iz Gradskog Stambenog da popravi portafone i ovima ispostavi fakturu.
Živimo još iz kutija jer nam se nakon svega ne da prolaziti sve to s dostavama namještaja, reklamacijama i svime tako da nemamo ormara ni polica. Ni tv ni internet. Ali imamo jedni druge. I to jedva jer ne znam kako se nismo međusobno poklali u ovome svemu. Imam osjećaj da je bilo još puno toga, samo sam valjda te grozne uspomene zakopala negdje duboko.
E pa više se ne selim nigdje, mogu me samo iznijeti.





Post je objavljen 13.04.2016. u 22:57 sati.