Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakotikupus

Marketing

buža

od kada je svijeta postoji svađa među ljudima, državama i narodima. svađa može biti svakakva sa različitim povodima: neistina, nezadovoljeni ego, prevara, mržnja, ljubomora itd. često se koristi za projiciranje raznoraznih sukoba uslijed čega eskalira agresija i nasilje različitih vrsta a cilj je samo jedan, da onaj drugi izvuće deblji kraj. međutim svađa može biti i konstruktivna pa čak i zabavna. konstruktivna kada se izvuće nekakav poučak pa makar tvoja nije zadnja.

ljudi se najviše brecnu i spremni su na svađu onda kada im se ne sviđa ono što čuju od drugog. ako je izgovorena neka laž komunikacija se brzo prekida i ta svađa obično ne traje dugo ali zato netrpeljivost koja ostaje samo čeka svoju priliku. svađe koje traju obično su vezane uz to što si nekog pogodio u "žicu", odnosno rekao si istinu koju dotični uporno nastoji prekriti pa onda posljedično takva svađa traje dugo sa ciljem da njihova bude zadnja.

e al ove zabavne su pravo blago. ne mogu opstati ako postoji interes, mržnja ili netrpeljivost no kad toga nema nema ni krivog razumjevanja a istine izgovorene u njima poprimaju svoje puno značenje. obično se događaju kod ljudi koji se jako dobro poznaju, toliko dobro da jedno drugo ne mogu zavarati, među bračnim i inim partnerima pa čak i među različitim političkim opcijama i svjetonazorima. karakterizira ih to da nema zlobe ni skrivene namjere, osim možda kod ovih političkih, a tako se dobro posvađaju da ih promatrači sa strane najčešće shvaćaju ozbiljno bojeći se za konačan ishod, dok su onima koji su ih upoznali nepresušan izvor smijeha. kako to obično biva jutrom zajedno piju kavu a s večeri traže razlog za zabavu. odličan primjer je film buža koji je ujedno i prikaz jednog mentaliteta.

zato ljudi ako ne želite da vam život bude patnja ili dosada svađajte se sa stilom. blabla

Post je objavljen 19.03.2016. u 16:26 sati.