Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bookeraj

Marketing

Kako čitati publicistiku

Danas vam za čitanje predlažem jedan link, na tekst na Entrepreneuru koji savjetuje kako pročitati sto knjiga u jednoj godini, ali kako se radi o specijaliziranom portalu za poduzetnike, govori o knjigama koje treba pročitati kako biste se kao pravi suvremeni poduzetnik, obrazovali i informirali za područje koje vas zanima i u kojem se želite obogatiti.

LINK


On, dakle, predlaže, da naučite brzo čitanje – o ovoj tehnici Tonya Buzana puno se govori već godinama, ali kako ja relativno brzo čitam i uobičajenom metodom, nikad se nisam potrudila nešto više saznati o tome. Osim toga, on savjetuje da priručnike i udžbenike ne čitate od korica do korica (tako ja, štreber, radim), da izaberete samo najbolje knjige iz određenog područja, da postavite vremensko ograničenje čitanja i da prvo čitate najlakše, najpitkije knjige (toga se, recimo, držim).

Nije čudo što ovakvi tekstovi niču kao gljive poslije kiše u brzom vremenu u kojemu živimo – treba biti brži i imati više informacija od konkurencije da bi se uspjelo. Međutim, i dalje ne postoje putokazi gdje leži zlato u informacijskom smislu (niti se možemo pouzdati u samozvane autoritete), zbog čega i dalje treba prerovati hrpu blata da bi se do spomenutog zlata došlo.

Današnji je link stoga vezan uz učenje – a kako vi učite, kako dolazite do novih spoznaja? I dolazite li do njih uopće?

UPDATE (ovaj dio unosim naknadno),

Zanimljivo je da sam, slučajnošću ili ne, naletjela na još jedan link sa savjetom kako čitati publicistiku, metodom listanja, čitanja prvog i posljednjeg poglavlja te prebiranja po sredini. Čini se da je tema zanimljivija brojnim čitateljima nego što sam ja to u svojoj naivnosti mislila.

LINK



Post je objavljen 14.03.2016. u 12:15 sati.