Traje to već neko vrijeme da naš kontejner za smeće kojeg dijeli par kuća i domaćinstava ima razbijen poklopac.
Kako je najbliže našoj kući,vidim kad je pomaknut sa betoniranog postolja, kad je otvoren poklopac, kad je pretrpan i trudim se biti savjesna građanka, kao i ostali susjedi.
Taj kontejner za smeće nije centar zbivanja i življenja, ali predstavlja važan dio naše svakodnevice jer u njega odlažemo kućno smeće
kojeg uredno dva puta tjedno odvoze i prazne da bi mogli funkcionirati u urednosti naših domova bez smeća.
Zadnji put kad sam ga htjela zatvoriti, ne ide pa ne ide.
Vrtim se, dižem ručnu, nožnu polugu, ali sve bezuspješno.
Nekako mi taj poklopac na željeznom kontejneru iza svojih leđa čudno objesio glavu te mi se čini da je ranjen.
I zbilja, jedan dan susjeda preko puta mi iz dvorišta viče: „Susjeda, zvala sam Čistoću već dva puta, nikako da nam dovezu novi.“
„Ajde, zvat ću i ja pa ćemo biti glasnije.“
Ne budem lijena jer bar to nije nikakav problem, otipkati broj na telefonu i izjadati se.
Kako stvari funkcioniraju kod nas, treba biti uporan, ali upornost i je bitnija odlika u životu da bi postigao svoj cilj,
makar te odbijali, razuvjeravali, slušali začepljenih ušiju, nema odustajanja.
Pogotovo u ovoj zreloj fazi života kad svjedočim sretnim završecima, što god da počne ili započnem.
Eh, kad već pišem o tekućoj problematici, ne znam da li ste upoznati sa aplikacijom „Zakrpaj. to“
gdje možete u svom mjestu prijaviti oštećeno zrcalo, rupu u asfaltu, ukraden prometni zrak, oštećen branik uz nogostup
i svašta nešto što vas muči.
Umjesto da za razbijeno zrcalo zovete svoju općinu i vijećate jel to državna ili županijska cesta i čija je dužnost da ga zamijeni,
prijavite svoj problem na aplikaciju i vrlo brzo će biti riješen. Provjereno!
Danas sam zvala naše gradsko komunalno društvo jer oštećeni poklopac koji se ne može zatvoriti je usluga koju želim reklamirati
budući da nisam zadovoljna tom uslugom,a redovito je plaćam.
Smeće leti na svakoj buri, kiša ga natapa pri svakoj južini, mačke iskaču i uskaču, neuredno i prljavo je promatrati smeće uz samu glavnu prometnicu, a u blizini naših kuća.
Dakle, nazovem, iznesem problem, pozovem se na dva susjedina bezuspješna poziva.
Ljubazna djelatnica mi odgovori da su jedan dan krenuli riješiti problem, ali kako smo u procesu mijenjanja naziva ulica, nisu mogli pronaći dotični kontejner.
Nije problem, ostavim ime i broj mobitela, kad ekipa izađe na teren dočekat ću ih, sve u svrhu rješavanja problema.
Naravno, problem nije riješen u roku koji mi je djelatnica obećala pa sam nakon tjedan-dva nazvala ponovno.
Ovaj put sam dobila odgovor da im trenutno nedostaje kontejnera i da treba čekati da nabave nove, ali da su dečki bili na terenu i sanirali poklopac koliko se dalo.
Tvrdim da nitko nije bio jer je poklopac u istoj, obješenoj fazi, ali opet povjerujem njenoj ljubaznosti i zahvalim se u povjerenju.
Imam osjećaj da ćemo zaista dobiti novi kontejner u tih mjesec dana.
Uredno je zapisala moje podatke, ime, adresu, broj mobitela te meni dala svoje podatke ako se ništa ne promijeni da je opet kontaktiram.
Idući dan, promatrajući kišu sa prozora, javljam se na mobitel ,a sa druge strane vesela susjeda :
“Ej, susjeda, dobili smo novu baju!“ Taman sam vidjela kad su je dovezli, mahnula dečkima i pokazala im prst gore, lajkala!“
„Hahahaha, evo baš gledam u nju, super!“ „Aaaaa, mislila sam da nisi doma, nema ti auta u dvorištu pa da te iznenadim sa super vijesti“, odgovara.
Složimo se kako smo zajedničkim dobro susjedskim snagama riješile svoj problem, a ona komentira kako niti jedna baja do sada nije izazvala toliku sreću
i , da stvar bude bolja, skuži da je novi naziv ulice imenica izvedena na ovu temu pa se i tome smijemo.
Da sve ostane tako pozitivno, okrenem i broj djelatnice, zahvalim joj i pohvalim da i ona zadovoljna sa osmijehom nastavi svoj dan sa problemima građana
koji nemaju baš uvijek strpljenja, a puno puta sam se osvjedočila da se stvari lakše i jednostavnije riješe kada ne dozvolimo negativi da vlada nama, koliko god ljuti bili.
Pozitivan stav je, već na pola, riješen problem.
Post je objavljen 25.02.2016. u 09:45 sati.