Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnineumag

Marketing

Nova TV i Styria dominiraju medijskim tržištem

Novinskim tržištem dominiraju 24 Sata i Večernji list. Novine 24 Sata najprodavanije su u Hrvatskoj.
U 2015. godini u kojoj je proslavila svoj 15. rođendan, Nova TV dodatno je učvrstila svoj položaj najgledanije televizijske grupacije u Hrvatskoj s ostvarenih 37 posto udjela gledanosti u udarnom terminu. Prema podacima AGB Nielsena za 2015. godinu i ciljnu skupinu 4+ Nova TV je svaki dan u udarnom terminu u prosjeku ostvarivala visokih 30 posto udjela gledanosti. Dok je Nova TV zadržala položaj najgledanije televizije, Doma TV je novim premijernim vrhunskim serijama i filmskim programom dodatno učvrstila položaj najgledanijeg specijaliziranog televizijskog kanala u zemlji.
Novinskim tržištem dominiraju 24 Sata i Večernji list. Novine 24 Sata najprodavanije su u Hrvatskoj.
No, na vrlo kompetitivnom tržištu dnevnih novina od 7 kuna vodeći je Večernji list, kako u cijeloj državi tako i u Zagrebu.
Prema neovisnoj organizaciji ABC Hrvatska koja pruža relevantne podatke o prodaji tiskanih medija, u prosincu 2015.
prodajni rezultati Večernjeg lista tijekom svih dana u tjednu pokazali su da je Večernji list znatno bolji od konkurencije.
Prodaja Večernjeg lista bolja je tijekom svih 12 mjeseci u godini u kumulativu 13,3 %, a prednost je posebno izražena za vrijeme
radnih dana kada je prodaja bila bolja i do 34,1 %. Večernji je najviše prednjačio pred prvim sljedećim konkurentom u listopadu
kada je razlika dosezala i do 17,5 %. Usmjerenost cijele redakcije na kvalitetu i sadržaj neprestano donosi opipljive rezultate,
što dokazuje i broj pretplatnika u prodanoj nakladi nekretnine

Post je objavljen 23.02.2016. u 16:14 sati.