Zašto hrvatski socijaldemokrati i hrvatski (jugoslavenski, ogranak sr hrvatska) antifašisti mogu uspješno funkcionirati samo uz državnu potporu?
Zašto socijaldemokracija i antifašizam nemaju tržišnu vrijednost, i nisu sposobni opstati sa svojim otvorenim ideološkim postavkama na slobodnom tržištu?
Potreban im je državni monopol (ideološke ispravnosti). (Podjednako vrijedi za određene povjesničare, političare, ...)
Ako su ideološki ispravni, onda su (a tako oni i tvrde) okruženi fašizmom i anti-humanizmom (svih vrsta). Svejedno, liječnici su okruženi posvemašnjom nebrigom i neznanjem (za vlastito zdravlje) pa ne prozivaju Hrvate ...
Zabrinjavajuća je nesposobnost pravovaljanih opstati (i opstajati) bez krivo vjernih (i njihovih novaca).
Zašto se antifašistička kulturna elita u okvirima (smanjenih kulturnih potreba za njihovim viđenjem čovječanstva) nepostojanja domaćeg tržišta kulturnim dobrima antifašističkom i socijaldemokratskog određenja ne okrene vanjskom (prosvjećenijem) tržištu?
Zašto velikan socijalističkog glumišta (R. Šerbedžija) nije glumio Tita, partizana, komunistu, socijalno osviještenog intelektualca, majčici Rusiji naklonjenog vjernika, .... već je glumio negativce (Ruse) s lošim engleskim naglaskom?
Jugoslavenski partizani i njihov antifašizam, nesvrstani heroj Tito, samoupravni socijalizam (ljudskog lika) su temeljne vrijednosti današnje generacije (titoista, antifašista) u koje nas uvjeravaju (dočim im udbaški urednik na HRT-u da 5 minuta pozornosti). USA, Britanija, Francuska i Rusija su antifašističke perjanice, ogromno tržište.
Ako su naši (ne)kulturnjaci nesposobni osvojiti ta tržišta (svojom pravovaljanom ideologijom), onda su u stručnom smislu nesposobni (ne talentirani). Tada im ne možemo pomoći. Zbog nesposobnosti osvajanja i domaćeg tržišta (s razlogom) potreban im je državni monopol. Ili su (kao osobe koje koriste kulturu u promicanju ljudskih vrijednosti) nesposobni baviti se kulturom izvan monopolnih (ideologijskih) okvira (žalosno!).
Ako su ne talentirani i ideološki (vrlo vjerojatno) neispravni, onda im je preostalo jedino borba za državni monopol (koji bi im jamčio i tržište i zaštitu od konkurencije).
Raščlambom zakona ponude i potražnje, ustrajavanje na državno ideologiziranoj (ne)kulturi (monopolu) ukazuje na upitnost sadržaja i forme. Kada glumci ustaju protiv resornog ministra, onda su im temelji (opstanka) potkopani. Kakvi su ti temelji najbolje vidimo po udjelu kulture u promidžbi Hrvatske (i hrvatskog gospodarstva).
Revolucijom (krvavom) nametani socijalizam nam je ostavio divljake (glasnije od vlastitog krika...), koji se nadglasaju zagušljivom tišinom nepostojanja.