Svi se sportaši i sportski djelatnici slažu da se sportske manifestacije organiziraju između ostalog i zbog gledatelja ali ako se zaviri na sportska borilišta vidjet ćemo da se u praksi malo toga čini kako bi se privukli gledatelji.
O čemu ovisi dolazak gledatelja? U prvom redu to je kvaliteta same utakmice i natjecanja. Iluzorno je očekivati da će osim roditelja i prijatelja netko dolaziti na osrednje utakmice lokalne lige bilo kojeg sporta. Znači ekipa ili pojedinac sportaš moraju biti što bolji i to u što boljoj ligi. Zatim dio gledatelja očekuje i određeni komfor na sportskom borilištu. Sljedeće je važno da li su u ekipi domaći sportaši ili su to kupljeni osrednji "legionari". Slijedi i atraktivnost i napetost samih susreta uz veliku vjerojatnost da će domaća ekipa ili sportaš pobijediti.
Što klubovi i sportske zajednice mogu učiniti da privuku veći broj gledatelja? Kvalitetnijim radom u klubu stvoriti vrhunske sportaše koji će se plasirati u sve više lige i rang natjecanja. Što se tiče komfora u novoj dvorani uvjeti za komfor postoje ali bi se u zavisnosti od vrste manifestacije ponuda u dvorani mogla povećati. Klubovi bi na taj način mogli i nešto prihodovati i iskoristiti veliki i prazan prostor hodnika dvorane. Kvalitetni domaći igrači značajan su faktor za privlačenje gledatelja jer motiviraju i kao da poručuju "i netko od vas može također biti vrhunski sportaš". Osim toga klub koji kvalitetno radi ima i dvjestotinjak mladih u klubu koji će uz malu dodatnu motivaciju sigurno doći s roditeljima i prijateljima na susrete prve ekipe.
Na kraju će neki postaviti pitanje zašto bi trebali privući gledatelje? Razlog je jednostavan. Osim da sportaši pokažu što su naučili i što mogu u današnjoj gospodarskoj situaciji nije isto pronaći sponzora za samozatajni sport koji privlači dvadesetak gledatelja ili više tisuća. Sljedeće je transparentnost rada jer dostupnost rezultata i dostignuća otkriva one klubove i sportaše koji rade i trude se od onih koji to ne čine ali uredno godišnje ubiru sredstva poreznih obveznika iz proračuna za svoj nerad koji skrivaju od javnosti.
Post je objavljen 15.12.2015. u 21:27 sati.