Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/croanonimac

Marketing

Odvratnost materijalističkog društva u kojem živimo

Ovaj post namijenjen je mlađoj generaciji, pošto se radi o mladim ljudima za koje smatram da su oni bolje upoznati s temom. Ali dobro, za Vas ostale (namjerno neću napisat „starije“ da se ne uvrijedite), evo objašnjenja.

Postoji taj jedan lik koji pjeva. Poznati svjetski umjetnik. Ime mu je Justin Bieber. Ne mogu vjerovati da mi je on tema. Odnosno nije. Ma sve ćete vidjeti. Samo čitajte. Dakle, čovjek je na instagramu objavio fotografiju od neke crnokose djevojke, osobno mi se djevojka čini simpatična. Dobio je odgovor od fanova u nekoliko dana tko je zapravo ta djevojka.

E sad, dolazimo do „onog“ dijela. Djevojka je imala instagram profil. Za sve vas koji ne znate što je instagram, radi se o aplikaciji/stranici gdje možete objavljivati samo fotografije i dijeliti ih sa svojim „followerima“ iliti sljedbenicima. Znam da zvuči ko neka sektaška stranica, ali stvarno nije. Uostalom, ukucajte si na google. I ne brinite, budućnost je svijetla.

Uglavnom, da skratim priču ili da ju bar probam skratiti. Cura je dobila OGROMAN broj takozvanih sljedbenika u nekoliko dana. Imala ih je 2 tisuće kad je bila otkrivena, sad ih ima preko 550 tisuća. Zašto? Ne znam ni sam. Cura je stvarno predivna, ali ne vidim poantu. Vjerojatno je shvatila moć interneta. Otvorila je i youtube račun i skupila preko 20 tisuća takozvanih „subscribera“, odnosno pretplatnika. Nema ni jedan video. Nije bitno, cura kuži da su ljudi zagrizli i ne puštaju.

Drugi primjer je „The guy from Target“, odnosno „Dečko iz Targeta“. Target je u Americi nešto kao Konzum kod nas. Recimo. Radi se o slici s twittera. Neka cura ga je uslikala i stavila na twitter. Ne može biti jednostavnije, zar ne? Ono što je uslijedilo je nešto nevjerojatno. Dečko je u par dana dobio 500 tisuća followera na twitteru (u trenutku slikanja imao je oko 120). Uglavnom djevojke kojima se činio simpatičnim. Stvorio se takozvani hešteg odnosno znak „#“. Te ljestve na twitteru služe da se post svrsta negdje (ovo je moje objašnjenje). Recimo, ako pišete post o novcu ili banci, Vaši heštegovi će vjerojatno biti #bank #money #economy. Nadam se da ste shvatili o čemu pišem. Da se vratim na ovog dečka. Ljudi su počeli koristiti #AlexFromTarget ili #TheGuyFromTarget. Twitter je eksplodirao reakcijama ljudi i nevjerojatnoj brzini širenja heštega. Dečko je isto tako otvorio youtube i skupio 100 tisuća pretplatnika. Zašto? Ne znam, pitajte Internet. Ono što sam shvatio nakon 10 godina korištenja interneta jest protok informacija. Ako se rapidno počne širiti u početku, vjerojatno će doživjeti nevjerojatan odjek. Danas je to jako vidljivo.

Ono što mi nikako nije jasno su ljudi, odnosno korisnici interneta. Postoje stvari važnije od „dečka iz Targeta“ ili crnokose djevojke, a opet, čini se kako su to možda u kratkom periodu bile najvažnije stvari na internetu. Internet i njegovi korisnici često imaju čudna vrednovanja. Isto tako je i u životu. Na što smo sveli život?

Ljubav smo sveli na seks.
Ljepotu na fizički izgled.
Prijateljstvo na bogatstvo.
Vrijednost osobe na slavu, pretplatnike i sljedbenike.
Nije ni čudo da smo sjebani.


Post je objavljen 15.12.2015. u 12:32 sati.