Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretnineistra11

Marketing

Konzum klik ili nova era u maloprodaji

Prosječna potrošnja po računu u klasičnim prodavaonicama iznosi oko 50 kuna, a kod online kupovine - 630 kuna
Hrvatsko online tržište je prema trenutačnim procjenama vrijedno oko 280 milijuna eura. Online maloprodaja generalno bilježi rast 24 posto godišnje, no njezin je udio u ukupnoj maloprodaji još uvijek niskih četiri posto, što je manje od europskog prosjeka koji se kreće oko sedam posto. No, svi su izgledi da bi će se rast online maloprodaje ubrzati. Naime, najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj startao je s novim konceptom online trgovine nazvanim Konzum klik. Riječ je o 30 milijuna kuna vrijednoj investiciji koja uključuje izgradnju i opremanje novog logističkog centra površine veće od 5.000 četvornih metara, te cjelovit redizajn internetskih stranica za online kupovinu, koja je dobila brojne nove funkcionalnosti.
Tako tražilica omogućava istodobno pretraživanje više različitih artikala, a razlikuje lokalna narječja, pa će tako onima koji u tražilicu primjerice upišu "petrusimul" biti ponuđen peršin. Kupci mogu slagati svoje liste ili označavati favorite, a sustav prilikom pretrage artikala sugerira moguće nadopune. Također, kupcu koji je naručio namirnice prije dostave bit će poslano ime i fotografija dostavljača kao i registracija vozila, te će on ukoliko želi moći ocijeniti kvalitetu dostave.
Novi logistički centar na zagrebačkim Vrbanima vizualno je prepoznatljiv po muralu akademskog slikara Stipana Tadića na fasadi, izrada kojeg je trajala oko mjesec dana s obzirom da je riječ o površini od 2.000 četvronih metara.Testna dostava krenula je prije desetak dana i rezultati su, kako je rečeno, odlični. Kod online kupovine minimalna vrijednost narudžbe treba biti 200 kuna, a za one veće od 500 kuna dostava namirnica je besplatna. Cijene artikala, rečeno je, istovjetne su onima u Konzumovim prodavaonicama.
Prema riječima predsjednika Uprave Konzuma Darka Kneza, Konzum klik je početak nove ere u online prodaji hrane i pića u Hrvatskoj. "Iako smo u ovom segmentu prvi i
jedini trgovac nastavit ćemo s ulaganjima i unapređenjima ove usluge jer vjerujemo da je to budućnost trgovine. Konzum klik ide ukorak s najboljim svjetskim maloprodajnim
iskustvima i praksom te u 2016. očekujemo da će se online prodaja povećati tri puta. To je područje u kojem se karte slažu ispočetka jer tu nijedan trgovački lanac nema
previše iskustva, stoga se razvijaju različiti koncepti", kazao je Knez.
Iako je u dosadašnjoj Konzumovoj online prodaji oko 80 posto narudžbi dolazilo iz Zagreba, Konzum klik dostava u dogledno će vrijeme biti dostupna i u drugim većim gradovima u Hrvatskoj, prvo u Rijeci, zatim u Osijeku i Splitu, a potom i u regiji.
Od siječnja 2016., u sklopu logističkog centra bit će, najavljeno je, uvedena i Drive in usluga koja će kupcima omogućiti da naručenu robu preuzmu osobno dva sata sata nakon završene transakcije.
U Konzumu je prodaja putem interneta pokrenuta još 2002., a potom su 2010. startali i s mobilnim aplikacijama. Sadašnja se faza u razvoju trgovine naziva "dark store", a budućnost je poluautomatizirana, a potom i posve automatirirana prodaja, rečeno je.
Inače, danas prosječna potrošnja po računu u klasičnim prodavaonicama iznosi oko 50 kuna, a kod online kupovine 630 kuna. Istodobno, dok se kod klasične kupovine u košarici prosječno nađe šest proizvoda, kod online kupnje ih je čak 52. U klasičnim trgovinama najjači dani za trgovce su petak i subota, dok kod online kupnje najviše narudžbi stiže radnim danom u večernjim satima, a kao vrijeme dostave preferiraju se termini nakon radnog vremena u kasno poslijepodne.
Konzum klik će, rečeno je, uz standardni asortiman razvijati i izbor proizvoda specijalno namijenjenih online kupcima,
te uključivati ponudu internacionalne kuhinje, ekoloških proizvoda i drugo nekretnine

Post je objavljen 30.11.2015. u 22:00 sati.