Što drugi govore o migrantskoj krizi u Europskoj Uniji - Alex Jones
Širenje islama - Muslimanska braća
Širenje islama nije novi fenomen. Muhammedovi su ga ratnici počeli globalno širiti u 7. stoljeću iz Meke. Ipak širenje islama u zapadnim demokracijama je novi trend kojim širenje dobiva novi zamah. Širenje islama u zapadnim zemljama vode Muslimanska braća i druge međunarodne islamske skupina nastojeći maksimizirati širenje Šerijatskog zakona i islama u točno ciljanim zemljama, istovremeno nastojeći prikriti otkrivanje planova kako bi čuvali svoja leđa. Program se provodi u pet faza:
Faza 1- Dolazak
Kad u neku zapadnu demokraciju dođu prvi muslimani, oni djeluju sa tzv. niskim profilom što znači da su prikriveni. Tihi studenti, poduzetnici, profesori, liječnici, inženjeri, programeri i slično, paze da ostave dobre dojmove i steknu poštovanje struke i okoline.
Faza 2 - Priznavanje
Kad se na nekom homogenom području okupi dovoljan broj muslimana, oni će tad zatražiti priznavanje prava Šerijatskog zakona kako bi ga primjenjivali unutar vlastite zajednice. Kako bi otklonili sumnje i otpor svojim namjerama, oni tada javno osuđuju radikalni Islam, čak putem javnih okupljanja traže publicitet kako bi se ostvario dijalog između vjera. Pri tome oni pozicioniraju Islam kao religiju mira čiji Šerijatski zakon nije prijetnja domaćinu, pogotovo jer se nikada ne primjenjuje na nemuslimanske zajednice. Svoja će motrišta čak argumentirati pozivajući se na političke i druge lidere države domaćina i Ujedinjene Nacije znajući kako lideri u svakoj državi žele biti uočeni kao posebni i progresivni.
Faza 3 - Penetracija
Kad muslimani steknu kritičnu masu u nekoliko gradova počinju prodirati u društvo domaćina. Tada počinju ostvarivati svoje isturene i krovne organizacije kojima napuhuju svoj doseg i jedinstvo, te ih koriste pri lobiranju kod vlasti kroz podršku promuslimanskim političkim kandidatima, vođenju odnosa s javnošću, provođenje kampanja i tužbe protiv navodne islamofobije, pritisak na javne škole s muslimanskim studentima za održavanje masovnih molitvi prema Meki, financiranju islamskih odjela studija na sveučilištima, uvođenja imama kao “kapelana” u oružanim snagama i zatvorskim jedinicama.
Faza 4 - Sučeljavanje
Kad muslimani postanu značajna manjina u zemlji domaćinu, oni traže priznavanje i uključenje svog pravnog sustava s elementima Šerijatskog zakona. Često se taj zahtjev kombinira s prijetnjama koje domaćem stanovništvu dolaze od “skitnica” koji su članovi muslimanske zajednica i prijete ili sudjeluju u nasilju i terorizmu prema stanovništvu domaćina.
Faza 5: Izricanje
Kad muslimansko stanovništvo postane većinsko i/ili Islam zadobije kontrolu nacije (npr. talibani u Afganistanu), Šerijatski zakon nametnut je društvu domaćina, koje se potom potpuno zaključava prema neislamskim utjecajima, uključujući i kršćanstvo. U tom je smislu Saudijska Arabija idealna islamska država u kojoj je Šerijatski zakon jedini zakon u državi i provodi se bez milosti.
Religijska tolerancija vrijedi samo onda kada su sve strane tolerantne. Sunitski muslimani u Europi nameću šerijatski zakon, napadaju kršćane i šijite. “Oni su došli u Europu da me ubiju siluju, da dobiju besplatan život i smještaj i da ću se ja tome prepustiti? Možeš misliti! Pitanje je bi li Europljani ostali živi kada bi to isto radili na Bliskom istoku kada bi se ponašali kao izbjeglice, azilanti i imigranti u Europi”, pita se najpoznatiji svjetski aktivist Alex Jones
Medijski establišment potpuno ignorira etničko nasilje koje se povećava kako se ilegalni imigranti slijevaju u Europu, piše infowars.com. Najnoviji incident dogodio se u danskom izbjegličkom centru u blizini Kopenhagena gdje je “Palestinac bez državljanstva” u centru za izbjeglice izbo policajca. Kako stotine tisuća sunitskih muslimanskih migranata preplavljuju kontinent, skupine migranata upuštaju se u nasilnička ponašanja slična bandama po čitavoj Europi.
Nedavno su u šatoru u gradu Kasselu-Calden, sjeverno od Frankfurta u Njemačkoj, skupina Pakistanaca i albanskih imigranata napali jedni druge.
“Bilo je između 60 i 70 ljudi. Napali su jedni druge palicama i jedni na druge bacali stvari.” izjavio je, prema Independentu, glasnogovornik policije.
Samo dva dana prije u azilantskom centru u blizini Leipziga, 200 sirijskih i afganistanskih imigranata su, nakon svađe o uporabe kupaonice, napali jedni druge s nogama stola, okvirima kreveta i palicama.
“Policija je dostigla apsolutnu granicu onoga što se može podnijeti”, rekao je Jörg Radek, zamjenik šefa njemačkog policijskog sindikata.
“Moramo učiniti sve što možemo kako bi se spriječilo daljnje izbijanje nasilja.”
Policija je pozvala na odvajanje migranata po vjerskim i etničkim opredjeljenjima.
Politička segregacija implementirana je u njemačkoj državi Thüringen nakon što su kršćanske doseljenike u centrima za azilante napali suniti pokušavajući nametnuti Šerijatski zakon.
Max Klingberg iz Međunarodnog društva za ljudska prava, rekao je kako veliki broj imigranata koji dolaze u Njemačku zapravo pripada radikalnim islamistima.
“Među pridošlicama nije mali broj vjerskih fanatika, barem na razini Muslimanske braće”, rekao je on.
Još jedan dužnosnik njemačkog policijskog sindikata, Rainer Wendt, rekao je kako je nasilje između skupina ilegalnih migranata u njemačkim hostelima česta pojava.
“Mi ovo nasilje gledamo tjednima, čak i mjesecima” objasnio je Wendt “Skupine udružuju snage na temelju etničke pripadnosti, vjeroispovijesti ili klana i napadaju jedni druge noževima, pa čak i oružjem kojega su sami napravili sami.”
On je rekao: “suniti se bore protiv šijita, postoje i salafisti različitih vrsta (salafisti propagiraju jednu vrstu pra-islama) … žene su prisiljeni nositi burke. Ljudi su prisiljeni moliti se. Islamisti žele nametnuti svoje vrijednosti.”
Ranije ovog mjeseca njemačka policija je u gradu Hemer izvijestila kako je alžirski musliman napao eritrejskog kršćanina i njegovu trudnu suprugu s bocom. Trudna žena je hospitalizirana. Eritrejac je nosio križ.
U području izbjegličkog područja u gradu Suhl, Njemačka, afganistanskog čovjeka koji je istrgnuo stranice iz Kurana napala je sirijska rulja. To je rezultiralo neredima, 17 ljudi je ozlijeđeno, uključujući šest policajaca i pripadnika tiska. Razjarena rulja je totalno uništila izbjeglički centar, urede, razbila prozore na automobilima i oštetila imovinu.
Na grčkom otoku Lesbosu početkom rujna, skupina od oko 200 ilegalnih imigranata napala je policiju i bacala kamenje, nakon što se nisu smjeli ukrcati na trajekt za kopno.
Dana 16 rujna, mađarska interventna policija upotrijebila je suzavac i vodeni top kako bi smirila nered 1.500 muslimana koji su na granici pjevali “Allah Hu Akbar”. Nerede muslimana vodio je lider koji im je prenosio upute preko megafona, tako su oni bacali kamenje, boce i hranu na policiju. Sky News je izvijestio da su oko 70 posto ilegalnih migranata na granici bili muškarci.
U kolovozu se je Francuska interventna policija borila s ilegalnim imigrantima u gradu Calaisu kad su ovi upali u Tunnel koji vodi u Veliku Britaniju. John Keefe, direktor Eurotunnela javnošću je rekao kako je terminal Coquelles bio na meti organizirane skupine ilegalnih migranata koja je djelovala ponoći, piše Daily Mail.
“Osim nasilja između vjerskih i etničkih bandi te napada na policiju, medije i građane, postoji epidemija silovanja u migrantskim logorima, ali policija odbija ići u javnost s podacima o zločinima koji uključuju izbjeglice i migrante, jer oni ne žele dati legitimitet kritičarima masovnih migracija.” tvrdi Soeren Kern iz Galestone Instituta.
Socijalni radnici i feminističke grupe u gradu Giessen, sveučilišnom gradu u Njemačkoj, napisali su pismo lokalnom državnom parlamentu koje govori kako su silovanja, prisilna prostitucija i zlostavljanje djece u izbjegličkom kampu česti.
“Mnoge žene osjetile su potrebu spavati u odjeći … ne žele ići na toilet noću, jer se silovanja i napadi događaju baš na putu do ili od tamo. Čak i na dnevnom svjetlu, šetnja kroz kamp puna je straha“ navodi se u pismu.
Socijalni radnik rekao je kako je logor “najveći bordel u gradu” i seks sa ženskom migranticom košta 10 eura.
Mogućnost silovanja od ruku muslimanskih bandi u Bavarskoj je tako velika da ravnatelj jedne gimnazije u gradu Pocking informira roditelje kako ne dopuštaju njihovim kćerima da nose odjeću koja previše otkriva i izbjgavaju nesporazume s muslimanskim muškarcima koji dolaze kao migranti, kako je rekao 80 posto muškarci koji dolaze u Njemačku.