Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nachtfresser

Hrana na visokom nivou

Naš uvaženi akademik se prije određenog vremena, ismijavajući površnost i ispraznost forme bloga, ispunjene samoljubljem i samoslicima, posebno osvrnuo na one koji na netu objavljuju fotografije hrane, koji pak kompleks oni imaju. Jučer sam vam pokušao dočarati ono po čemu hotel u blizini Novog Vinodolskog možda zaslužuje svojih pet zvjezdica, ali eto, mene je začudo baš i zanimalo, kakva me hrana tamo čeka i znao sam da ću i na tu temu nabacati par fotki. Zapravo mi je toga nedostajalo kad sam čitao dojmove njemačkih gostiju koji su hranu i uslugu svrstali u bolne točke svog boravka tamo.
Uz doručak nisam radio fotke, standardno je dobar i obiman, odmah ću napomenuti da je sve na principu švedskog stola, ma i kroasani su bili bolji nego u jednom hotelu kojeg sam se sjetio za usporedbu, al je ime tog drugog hotela zaboravljeno. Juice nije bio stopostotni, al to nisam ni imao iluzija, ujutro pijem čaj, bio je šarolik izbor, praktično valjda sve podravkine vrste, eto testirao sam crni i drugo jutro čini mi se jabuka i cimet kombinaciju, nisu me potakli da promijenim mišljenje o tim čajevima, ovaj voćni mi je čak i prijao. Svega što misliš da bi trebalo biti za doručak je bilo, naravno, nemam pojma npr. kakve su bile hrenovke, nisam probao.
E za ručak i večeru su internet kritičari većim dijelom u pravu, doduše mislim da postoji dovoljna raznolikost glavnih jela i da to nije problem. Meso za moj ukus, osim pohanaca, je uglavnom bilo ili preprženo ili čak blago zagorjelo, pljeskavice su bile čak katastrofalne kvalitete. Sad se pitate valjda, koja budala po hotelima jede hranu od mljevenog mesa, pa ovo je ipak pet zvjezdica, morao sam probati, obrok prije sam se razočarao umakom od gorgonzole. Juha može proći, kupus salata odlično pripremljena.
Moram ipak što nitko od kritičara nije napravio, izdvojiti slastičare. Kolači su izvrsni, bez zadrške odlična ocjena, naravno i tu postoji "ali", ako dođeš pola sata do sat nakon što je ručak počeo, ostane ti samo jedna vrsta, neka vrsta kao štrudle s ananasom, al ni to uopće nije loše.
Ipak meni najdojmljiviji desert je bilo jedno presvlačenje na plaži, nisam bio dolazeći na zgodnom mjestu za fotografiranje pa je u međuvremenu i tip izronio iz mora tako da sam samo jednom okinuo. Zanimljivo, kad smo se vraćali njihova kujica je izazvala paniku jer je izjurila pred Jina, no kavalir ju je otpratio nazad, razmijenili smo par fraza na engleskom, čini mi se da su međusobno zborili francuski, Jin je očito zaveo njihovu ljubimicu, gazdarica nije skidala osmijeh s lica.
Što se tiče neljubaznog osoblja, ja sam primjetio dva simpa konobara, Spa usluge ni bazene nismo koristili, sreo sam bivšeg učenika koji tamo radi, ove istočnjačke masaže, no po tom predivnom vremenu nisam ga stigao posjetiti na radnom mjestu.

Post je objavljen 27.10.2015. u 12:06 sati.