Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

KUPUJMO HRVATSKO



PREDNOST DATI KUPNJI HRVATSKIH PROIZVODA

Na glavnom zagrebačkom trgu , na trgu Bana Jelačića u Zagrebu Hrvatska gospodarska komora održala je od 9- 18 sati manifestaciju Kupujmo Hrvatsko. Oko 250 tvrtki, obrta, OPG-a iz Krapinsko zagorske, Dubravačko neretvanske, Vukovarsko srijemske i Zagrebačke županije izložilo je na prodaju svoje proizvode koji nose znak Izvorno Hrvatsko i Hrvatska Kvaliteta. Pomoću znakova koji sub rend HGK, proizvodi su postali prepoznatljivi kupcima, a mišljenje je da spadaju u kategoriju izvrsnosti koje proizvodi, koji ne nose spomenute znakove, nemaju. Manifestacija ima za cilj utjecati na svijest kupaca kako bi pri kupnji njihova želja bila da kupe prvenstveno hrvatski proizvod, a tek onda ono što je u trgovinama u nudi od uvezenih proizvoda. Na taj će način nastati potreba za većom prizvodnjom i većim zapošljavanjem u hrvatskom gospodarstvu.

Image and video hosting by TinyPic

Prema riječima predsjednika Hrvatske gospodarske komore Luke Burilovića prema neovisnoj anketi 90 % ispitanika zna za manifestaciju Kupujmo hrvatsko, a čak 80 % ispitanih spremno je platiti takve proizvode i nekoliko kuna više, kako bi se održala hrvatska proizvodnja i prodaja.

Image and video hosting by TinyPic

S održavanjem manifestacije su bili upoznati učenici osnovnih i srednjih škola te su pozvani da likovnim i literarnim izrazom dočaraju manifestaciju Kupujmo Hrvatsko.Smartfone su za svoje likovne radove kao prvu i drugu nagradu dobili učenici iz osnovne škole Matija Gubec i to Nikola Jagarić i Ana Kolbas Kaluđić, dok je za literarni rad smartfon dobio Robert Pavliša iz trećeg razreda srednje škole.

Image and video hosting by TinyPic

Predsjednik HGK Luka Burilović predaje nagrade.
Činjenica je i treba istaći da je Luka Burilović prije nekoliko dana, na 118. Plenarnoj sjednici održanoj u Luxembourgu izabran za člana Upravnog odbora udruženja europskih gospodarskih komora Eurochambresa na mandat od dvije godine. Eurochambresa obuhvaća 45 nacionalnih komora i čini mrežu s više od 2000 lokalnih i regionalnih komora te na taj način zastupa intererse više od 18 milijuna tvrtki u Europi.
fotke:m. zouhar zec


Post je objavljen 22.10.2015. u 10:20 sati.