Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zekozeko

grčka 7. dan

Onako smrznuta i nenaspavana spremam se za put... majica kratkih rukava, pa dugih, pojas, marama, jakna, čarape (ne stopalice), moto hlače, čak razmišljam o potkapi...idemo...
Cesta do Makedonije je super, preko brda, široka, malo prometna, nailazimo na ovce i koze na cesti. Predivna vožnja.

Na granici sve ok, carinik sa smješkom viče: " ooooo Hrvati!" Opet Makedonci traže zeleni karton i "saobraćajnu" :-) pa provjeravaju...
Vozimo prema Ohridu, ceste koma, prolazimo kroz Bitolu, ružan grad, puno velikih zgrada, blatno... idemo dalje....puno porušenih kuća...
Dolazimo u Ohrid...razočarani...jad i bijeda, prljavo, neuredno, zapušteno...idemo do jezera...uz cijelo jezero hoteli i apartmani jako puno ljudi, gužva.
Priroda predivna (ali da bi je doživio moraš izbaciti iz glave sve do tad viđeno) s velikom željom da se okupamo vozimo uz jezero....jako je veliko preko su planine i Albanija. Krcato malih plažica, trstika. Idemo u neki kamp na plažu...nema gužve, sve naokolo izgleda kao da je vrijeme stalo tamo negdje 70ih godina i kamp kućice i šatori i auti i oprema i infrastruktura čak i ljudi, Dado se okupao i jako je lijepo, voda je bistra, čista, nije pretopla, a ja sam na travici ispod topole malo ubila oko.

Skroz na lijevoj strani jezera je sv. Naum, samostan i predivno uređenih 100 metara obale, kao da smo došli na drugu planetu...paun šeta slobodno i nema smeća, travica, šetalište...ma sve predivno. Restoran Ostrovo - oaza! Na ulazu dućan s biserima, drvene klupe, sve onako seoski uređeno, pjetao i patke šetaju, stolovi na splavi, čamci, iako nismo imali namjeru, ostajemo tu na ručku/večeri. Hrana predobra, jeli smo nešto autohtono, dosta jeftina.

Još malo šetnjice uz jezero...
Smjestili smo se u jednom privatnom hotelu (booking.com) blizu centra za 30 e s doručkom. Već u 21 sat smo u krevetu...spavanac...

Post je objavljen 03.10.2015. u 21:17 sati.