Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zekozeko

Grčka 6. dan

Hotel u Patrasu je odličan, a mi smo spavali kao bebice, valjda smo bili jako umorni. Doručak, oblačenje moto robe i pokret prema Meteorama imamo cca 300 km.
Peloponez na tom dijelu s kopnom, spaja predivan, dugačak most.

Još nekih stotinjak kilometara uz more, zatim se penjemo u planine prema Ioannini, a onda prema Kalampaki i Meteorama. Cesta je cijelim putem super čak je i komad novog autoputa koji nije ucrtan na našoj karti. Voznja po klancima između planina uvijek nam pruža zadovoljstvo, volimo se voziti. Ovaj dio kao da je malo čišći uz cestu, ima smeća ali ipak manje. Zanimljivo je da na parkiralištima uz cestu nema kanti za smeće ( tako je svuda), ali ima puno onih kućica.
Kad smo iz daljine ugledali stjene koje se uzdižu ostali smo paf. Krasno je.

Kada dodjes bliže izgleda jos ljepše, ogromne su. Smjestili smo se u kamp vrachas napravili šator, malo odmorili i išli u razgledavanje. Na vrhovima tih ogromnih stijena su samostani. ...uau oduševljeni smo, oboje smo zaključili da je to najbolje što smo vidjeli u cijeloj Grčkoj. Ne možemo unutra jer smo zakasnili 15tak min, jbg. Cesta vodi gore po planini tako da ih se vidi i od gore. Super! Na nekoj velikoj stjeni čekamo zalazak sunca....

Puno smo slikali i stjene i samostane ( ima ih preko 10), ne mogu ih sve staviti na blog, ali tko god misli ići na put u Grčku svakako treba planirati posjet Meteorama.
Očarani viđenim idemo u kamp na večeru. Restoran krcat, hrana povoljna i odlična, ugodan ambijent, svira Grčka muzika, vino super (pogotovo druga boca :-) ). Friško je, napokon nam nije vruće i ne znojimo se jupi!
Za spavanje sam obukla majicu kratkih rukava i zavukli se u vreće. U dva me probudila hladnoća pa sam obukla i maju dugih rukava i stisnula vreću. U 4 opet hladno pa sam se još pokrila ručnicima...i tako u jednom položaju odspavala do 6...koma.

Post je objavljen 03.10.2015. u 21:16 sati.