Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/antic

Izlet - otok Fano

Evo opet duga pauza, ali nema veze, nadoknaditi ću to, nadam se.
Prošli vikend, zajedno s našim dragim prijateljima Horvatima (iz Slovenije :) ), krenuli smo na izlet na otok Fano koji se nalazi cca. 5 km od Esbjerga. Krenuli smo, kako drukčije u Danskoj, nego biciklima. Iz Esbjerga redovno vozi trajekt, na kojem je mnogo više bicikala nego automobila - postoji čak i “parkiralište” za bicikle na trajektu.

Kupili smo karte i čekamo ukrcaj na trajekt.

Pogled s trajekta

Vožnja je zanimljiva jer trajekt prolazi po točno određenom rutom gdje je more “dovoljno” duboko.

Teško je ne primijetiti gomilu galebova iza trajekta ali samo na jednom dijelu gdje je očito najpliće more pa trajekt potiskom motora, iz mulja sa dna izvuče svakakve poslastice za ove morske beštije.

Sa trajekta silazimo u mjestu Nordby na Fanř-u. Prekrasno malo mjesto, nama prvenstveno zanimljivo zbog tuljana koji se ugodno sunčaju uz samu obalu.

Rekli su mi kolege na poslu da na plaži na sjevernom i južnom dijelu otoka može se skroz približiti ovim krasnim životinjama. To ćemo ostaviti za neku drugu priliku.

Krećemo prema zapadnoj strani otoka.

Ovako bi se mi htjeli voziti….

Ali ipak smo u Danskoj pa se vozimo ovako…

15-tak minuta voznje kroz prelijepi krajolik u koji su uklopljene Danske “sommerhus” (nešto kao vikendice kod nas)... naravno ništa bez zastave

Zanimljivo je da danci imaju taj pojam sommerhus. Porez na takvu kuću je nešto manji, ali postoji ograničenje u kojim mjesecima u godini je zabranjeno prenoćiti u tim kućama. Tako je bar u teoriji. Tko to provjerava i kako, nemam pojma. Ali da se vratimo mi na temu...

… stižemo do zapadne obale otoka gdje na jednom mjestu jednostavno prestaje asfalt i dalje se vozi po pijesku na plaži. Nemam dobru fotku da bi to opisao pa je najbolje jednostavno pogledati "ovdje".

Čak i lokalni autobus vozi po pijesku nekoliko kilometara prije nego se vrati na asfalt ceste prema južnom selu - Sřnderho. To ostavljamo za sljedeći put, jer mi smo ipak došli na kupanje.Tvrdi pijesak savršen za voznju bicikla, i ostalih prometala.

More je jako plitko ali kristalno čisto. Temperatura cca. 22 °C - za mene savršeno.

Nekima treba malo vremena da se okupaju...

a neki odmah skaču u more

Iz neke perspektive plaža djeluje kao prava pustinja.

Vjetar stalno puše i nosi sitan pijesak. Ručnici, torbe, bicikli … sve je za pola sata prekriveno pijeskom. Čak i klopa koju smo ponijeli sa sobom ima jedan poseban “pješčani” štih (dobro smo ispjeskarili zube..).

Na kraju spakirali stvari i krenuli nazad.

Uglavnom... prekrasan vikend

I jedna fotka nevezana za naš izlet.. pogled iz stana nakon kratkog pljuska nekidan.

Post je objavljen 02.09.2015. u 19:36 sati.