Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gtaradi

Marketing

Sve miriše na ORaH

ORaH svakim danom zaokuplja sve više pažnje, iako to svi opovrgavaju, i nastoje ismijati tu “malu strančicu”, a neizostavan dojam je da je svi pomno prate.
I ne samo prate, već otvoreno kradu ORaH-ov rad.
Mirela Holy pokrene interpelaciju o bušenju Jadrana, odmah se prilijepi HDZ.
ORaH počne zagovarati upotrebu konoplje i zelenu ekonomiju, evo SDP “originalno” najavljuje legalizaciju konoplje i uvođenje zelene ekonomije.
Na protivljenje bušenje Jadrana zalijepio se i Živi zid, kao i na, s višemjesečnim zakašnjenjem, fracking u Međimurju, i zamisli, legalizaciju konoplje.
A biser nad biserima, oličenje hladnokrvne, usudit ću se reći, ljigavosti, su Josipović i Čačić. Osim kopiranja politike reforme javne uprave, pravosuđa, teritorijalnog ustroja, zapravo znatnog dijela Programa, dva dana nakon što je ORaH predstavio svoj slogan PROMIJENI SMJER oni na pressici bez treptaja oka upotrebljavaju taj slogan kao da je te sekunde izašao ispod nakovnja.

A ORaH je još po nečemu originalan: za vlastito financiranje i promociju neće koristiti već ofucane kemijske olovke, bedževe i kape, već originalne parfeme čiji je dizajner Dejan Levačić, član ogranka stranke u Čakovcu.
Kupnja parfema će se knjižiti kao donacija stranci, a parfemi se mogu nabaviti putem web boutiqua ili u središnjici stranke, Ilica 48 u Zagrebu.



Post je objavljen 25.08.2015. u 12:25 sati.