Tidal je opća publika dočekala s jednakim oduševljenjem i srdačnošću kojom bi fanovi dočekali Taylor Swift na koncertu Katy Perry - ali njegova suvlasnica Madonna i dalje misli da će streaming servis postati uspješan.
"To je tek početak", rekla je Kraljica popa u nedavnom intervjuu za AP, dodala: "Radimo na dosta noviteta i nadamo se da ćemo stvoriti nešto jedinstveno i fenomenalno, što će privući brojne ljude".
Madonna je zatim pojasnila i ideju Tidala: "Važno je da ljudi znaju da nismo stvorili Tidal (...) jer smo bankrotirali, ili jer želimo još novca. Želimo podržavati druge glazbenike, i želimo da ljudi razumiju da je to naša duša, naš posao, želimo da ljudi shvate to, i želimo da drugi glazbenici dobiju šansu".
56-godišnja pjevačica je zatim branila cijenu pretplate (10 dolara za standardni, i 20 za deluxe paket): "Živimo u društvu u kojem svi očekuju da sve bude besplatno... ali kuću nećete dobiti besplatno - morate nekome platiti da ju sagradi".
Madonna u tome ima pravo, ali njoj i drugim suvlasnicima Tidala predstoji težak zadatak ako žele preokrenuti opće mišljenje da je Tidal shema osmišljena kako bi dodatno napunila džepove multi-milijunaša.
Izvor: MTV Adria
Post je objavljen 28.07.2015. u 17:14 sati.