Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninezadar

Marketing

Na Plitvičkim jezerima pola milijuna turista

Analiza broja noćenja pokazuje da su u prvih šest mjeseci prednjačili Japanci, Nijemci i Korejci, pri čemu gosti iz Koreje bilježe znatan rast. Oni su, naime, prethodnih godina bili od 10 do 13 mjesta, a sada su treći.
Na pitanje o razlozima dobrih rezultata Borčić odgovara da su razlozi raznoliki, ali da nema sumnje da nisu zasluga samo prošlogodišnjeg i ovogodišnjeg menadžmenta i djelatnika, niti samo zbog nekih reality showova, već su rezultat dugogodišnjih napora. Plitvice se već godinama promoviraju na baš svim većim turističkim sajmovima.
"Možemo se zato pohvaliti da su Plitvička jezera i Dubrovnik postale jedine 'must see' hrvatske destinacije Europe. Dakle, posjetitelji koji dolaze iz bilo koje strane svijeta u ovaj prostor istoka Europe znaju da bi 'morali' vidjeti Plitvice i Dubrovnik. Za Korejce njihov reality show jednim djelom igra ulogu poticaja za dolazak, ali samo u posljednje vrijeme. Korejci su veliki ljubitelji prirode i prepoznali su nas unatrag tri godine kao nešto toliko fascinantno, očuvano, takav sklad prirode i čovjeka, da dolaze u povećanom broju. Općenito dolasku turista iz dalekoistočnih zemalja pridonijele su i lijepe reportaže koje smo radili za kinesku i korejsku televiziju, i slično", rekao je Borčić.
Velik broj gostiju vraća se na Plitvice i po treći i četvrti put. Francuskinja hrvatskog porijekla Georgette Legeron, koja je ovog ljeta u Hrvatskoj na tri tjedna, šest je sati s unukom i prijateljima provela na Plitvicama, iako joj je to četvrti obilazak od djetinjstva.
Upitala je Borčića što bi bilo da se njoj ili drugim gostima nešto dogodilo, a on je napomenuo kako se kupnjom ulaznica za jednodnevni obilazak Plitvičkih jezera kupuje i zdravstveno osiguranje te kako imaju dežuran stručni tim liječnika za hitnu medicinsku pomoć stanovi Beograd

Post je objavljen 17.07.2015. u 14:48 sati.