VIII DIJAGRAM IMENA
--------Raspored pojedinih slova imena i prezimena od jednakog je značaja kao i njihova numerička vrijednost.Dijagram imena doživljava potpunu verifikaciju još od Pitagorinog vremena i njegove analize brojeva i slova pomoću tzv. Pitagorinih strelica. A za mene osobno, to je najprivlačniji i najintrigantniji dio numerologije , koji autoru omogućava uvid u sva, i najdublja, područja nečije osobnosti – tu su na djelu, u isto vrijeme i na istom mjestu, i matematika, i psihologija, i mistika i umjetnost.------
Kako bi se bolje razumjelo o čemu se tu zapravo radi, poslužit će nam primjeri dijagrama imena naša tri književna velikana: Andrića, Krleže i Matoša.
-------Pri cjelovitoj numerološkoj analizi tumačenje dijagrama imena uvijek treba povezati s brojevima datuma rođenja, imena i prezimena i, naročito, kartom rođenja, pa za zaista zainteresirane čitatelje koji su voljni vježbati, navodim njihove datume rođenja: Ivo Andrić rođen je 9.10.1892., Miroslav Krleža 7.7.1893., a Antun Gustav Matoš 13.6.1873. S numerološkog aspekta meni je najzanimljiviji A.G.Matoš.-----
Krležu i Andrića uspoređivali su različiti stručnjaci na različite načine, dolazili su do različitih rezultata, ali tzv. alternativne metode, bar koliko je meni poznato, u ovom smislu do sada nisu korištene. Naglašavam da to nije cjelovita analiza, nego samo nekoliko najupečatljivijih podataka koji mogu objasniti neke njihove osobine.
Počet ćemo s nečim što im je zajedničko, a s obzirom na to čime su se bavili, i jako važno. Radi se o jakoj energiji broja 4 koja govori o velikoj sposobnosti davanja forme svojim idejama i zamislima. Obojica su bili radoholičari i to intelektualni radoholičari, jer ni jedan ni drugi nisu baš bili skloni fizičkom radu, naročito zbog jakog broja 7, Krleža kao dana rođenja, a Andriću je 7 bio Intimni broj, ali i nekih drugih razloga.
Obojica imaju, također, i cijelu intelektualnu liniju s najjačim brojem 4, što znači da za njih intelektualni proces ima ishodište i naglasak na logičkom razmišljanju, s kojeg energija teče prema višim nivoima spoznaje.
Obojica također imaju i cijelu liniju kreativnosti, kojom dominira broj 9 koji ukazuje na urođene i nasljeđene talente.
Broj 9 čini i liniju komunikativnosti (brojevi 1, 5 i 9), i tu se vidi razlika. Kod Krleže su energije brojeva 1 i 9 jednako snažne, što pokazuje dobru komunikaciju s drugima, ali i sa samim sobom. Broj 1 pokazuje osobne resurse, dok broj 9, po numerolozima koji vjeruju u procese reinkarnacije, ukazuje na ono što „vučemo“ iz prošlih života, kao nagradu, kaznu, dug i slično, pa se može reći da je Krleža u svom kreativnom radu i kao osoba dobrih komunikacijskih sposobnosti, djelovao podjednako koristeći i osobine svoje ličnosti i svoje naslijeđene talente koji djeluju podsvjesno, pa se podsvjesno, odnosno nesvjesno koriste.
Kod Andrića, broj 9 dominira cijelim dijagramom, energetski je jači i od broja 1, što je prilično rijedak slučaj. Ovako jak broj 9 pokazuje da Andrić izvora svoje djelatnosti, pa tako i kreativnosti, nije bio svjestan, da je uglavnom djelovao iz podsvjesti i naknadno racionalizirao svoje djelovanje. Slaba jedinica dodatno ukazuje na poteškoće u poznavanju samog sebe, a odsustvo emocionalne linije (brojevi 2, 5 i 8) ukazuje na veliku potrebu da se kontrolira vlastita emocionalna reakcija (iz bazičnog straha od emocinalnog povrijeđivanja, kao i straha da mu nekontrolirano iskazivanje emocionalnosti ne bi ugrozilo poslovne, socijalne ili privatne interese) bez obzira što se brojevi koji nedostaju, 2 i 8, nalaze na karti rođenja.
Krleža ima cijelu emocionalnu liniju, što znači da je bio svjestan sebe u emocionalnom smislu, da nije imao problema s izražavanjem svoje emocionalnosti, no prazna emocionalna linija na karti rođenja ( nije imao ni jednu znamenku brojeva 2, 5 ili 8) ukazuje na veliku osjetljivost i povredljivost.
Izvježbanom numerologu, koji nije samo dobro naučio pozitivne i negativne osobine brojeva nego, što je važnije, osjeća kvalitetu energije svakog pojedinog broja, njegovu boju i ozračje kojim zrači i koje ga okružuje (neki numerolozi koriste izraz mentalna slika pojedinog broja) prvi osjećaj kad pogleda nečiji dijagram imena ujedno je i „osjećaj“ suštine dotične osobe.
Tako, već prvi pogled na Andrićev dijagram pokazuje da se radi o osobi čija se životna suština i snaga nalaze u njegovoj intelektualnosti i kreativnosti, dok su on osobno i njegova emocionalnost u drugom planu, i kao takvi su izvori problema.
Krležin dijagram ukazuje na osobu koja ni s jednim aspektom života nema posebnih problema, koja je visoko kapacitirana i dovoljno snažna i sebe svjesna da može biti vrlo uspješan pojedinac, premda je mogao ostavljati utisak osobe koja je „Katica za sve“, ili „svakom loncu poklopac“.
Matoš je numerološki zanimljiv iz više razloga. U svojim numerološkim podacima ima čak četiri karmička broja, glavi broj 11 na tri mjesta, specifičan dijagram imena, kao i promjenu imena. Naime, manje je poznato da je on sam, kao mladić, imenu Antun dodao ime Gustav.
Glavna specifičnost njegova dijagrama vidljiva je na prvi pogled – na njemu nema nijednog kruga oko brojeva 7, 8 i 9, što znači da nema ni liniju duhovnosti. Shine je ovakav dijagram nazvao „misleće tijelo“, jer opisuje bitne aspekte dvije pune linije – liniju fizičkog tijela i intelektualnu liniju, odnosno koncentraciju na sebe i svoj intelekt. To znači da je Matoš bio nesvjestan pravog izvora svoje kreativnosti i svog nadahnuća, svoje odgovornosti za samog sebe i za svoju sudbinu. Između ostalog, to je rezultiralo problemima u komunikaciji, i sa drugima i sa samim sobom, kao i nedostatkom osvještenosti o cilju i smjeru vlastitog životnog puta.
Pridodavši si ime Gustav, Matoš je sa slovom G dobio broj 7, tako da mu linija duhovnosti više nije bila prazna, a Matoš je postajao svjesniji pravog značaja ograničenja koja proizlaze iz materijalnog svijeta. Energetski, ostalo je bilo vrlo slično s prvim dijagramom, jedino se energija broj 1 značajno pojačala, a time i sklonost dominaciji, odnosno potrebi da u svemu bude upravu.
Post je objavljen 14.07.2015. u 16:56 sati.