Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sempercontra

Marketing

Reklame

Mudraci koji izmišljaju sve imbecilnije reklame, rade punom parom. Po mom skromnom sudu, na prste jedne ruke kroz mjesec dana mogu se nabrojiti reklame koje imaju kakvog takvog smisla i veze s onim što reklamiraju. Na ovaj kratak osvrt ponukale su me dvije reklame koje su mi nedavno dopale ruku.

Prva
NOVI DRAGULJ BULGARIA.
Bulgaria predstavlja Aqva Divina novi dragulj rođen čudesima Sredozemnog mora. To je zemlja svjetlosti i mirisa u kojoj nevjerojatni voćnjaci nježno vode prema moru, do Svijet koji je u obliku ženstvenog kroz tisuću boginja. Rimski draguljar izabrao je postolje za Aqva Divina: duboko zaronite u drevne grčke i rimske korijene Bulgaria, transporteri ljepote i senzualnosti. U stalnoj igri zrcala, mirisni i estetski jezici međusobno se nadopunjuju: drago kamenje i mirisi postali su suvremeni talismani, koji potiču sjećanje poput ispisa ostavljenog na koži. Utjelovljuje harmoniju prirode blaga, poput Venere na prvi svjetski osvit, Aqva Divina se objavljuje kao dragocjeni biser u ljusci.



Za mene je ovaj tekst primjer totalne gluposti. Ne samo zato što, ako ne znamo što je i tko je Bulgaria i ne vidimo sliku, uopće ne možemo zaključiti o čemu se tu radi već i zbog takvih usporedbi od kojih se iole obrazovanom čovjeku mora dizati kosa na glavi.
- „Aqva Divina je dragulj rođen u čudesima Sredozemnog mora“, a odmah potom se navodi da je to (Sredozemno more) zemlja svjetlosti i mirisa. Uz to, koliko je meni poznato, dragulji se ne rađaju u moru, no neka to bude pjesnička sloboda.
- U nastavku iste rečenice stoji „do Svijet (valjda Svijeta) koji je u obliku ženstvenog kroz tisuću boginja“. Neka mi netko od vas, cijenjeni blogeri, objasni što je 'pjesnik' htio reći ovom rečenicom?
- Ni ostale rečenice u nastavku ove papazjanije nisu ništa jasnije ni smislenije. Autor se jednostavno nabacuje riječima kako mu padne na um ne vodeći uopće računa ima li to smisla ili ne.
- I na kraju 'pravi biser' od ingenioznosti. Najprije nas autor uvjerava da se u moru „rađaju dragulji“ a onda na kraju kaže: „Aqva Divina se objavljuje kao dragocjeni biser u ljusci.“ Koliko je meni poznato biser se 'objavljuje' u školjki bisernici a ne u ljuski.

Druga je od (polu) domaće tvrtke INA-e. Evo reklame sa zadnje stranice priloga „Priručnik za vozače“, objavljen u Jutarnjem listu.


Uz ovo sasvim kratki komentar: uzmite čašu od dva deci, natočite 'vrhunsko gorivo' (čisto), popijte i imat će te 'vrhunski odmor'.


Post je objavljen 04.07.2015. u 17:46 sati.