Redatelj Jonas Akerlund radio je s Madonnom na najvećim spotovima, pod njegovom redateljskom palicom snimljeni su “Ray of Light,” “American Life” i “Music”. Nakon sto je podijelio detalje sa snimanja spota “Bitch I’m Madonna,” Akerlund je otkrio za EW kako je izgledalo stvaranje video klasika i razvoj suradnje s Madonnom.
“Ray of Light”
Odlučio sam biti svoj, u nadi da ćemo samo pričati o videu i krenit u posao. Bio je drugačiji pristup i počeli smo snimati u Švedskoj. Snimali smo par dana prije nego što sam je upoznao i ideja za video se proširila. Oboje smo osjećali posebnu povezanost. Pomislio sam, radili smo skupa i to je sve. Vratio sam se u Švedsku s kazetom, svima se dopalo i nastavili smo s našim životima...
“Music”
Bila je trudna u to vrijeme. Imala je veliku bundu da sakrije trbuščić. Imali smo ideju za animirani dio, gotovo kao crtani film s bojama. Tražili smo komičara. Upoznao sam Sachu Baron Cohena u to vrijeme i čekao je na svoj proboj na britansku scenu. Nitko nije znao tko je on u Americi. Zaljubila se u njega, kao i ostatak svijeta. Trebala je godina ili dvije da ga cijeli svijet upozna. Kvragu, volio bih da imam izbačene scene.
“American Life”
Savršeno smo uskladili vrijeme za snimanje spota. Trebali pustiti video u istom tjednu kad je izbio rat sa Irakom. Isti tjedan! Putovao sam na relaciji Europe i Amerike. Mogao sam vidjeti dvije različite perspektive. U Švedskoj smo smatrali koliko je važan izlazak videa. U Americi, imali smo mišljenje da ga ne smijemo pustiti. Razumijem obje strane. Vidio sam koliko je kontroverzan, ali zbog različitih razloga. Madonna je uradila pravu stvar oko povlačenja videa. Nije bilo rasprave.
“Jump”
Znao sam sve o parkouru. To smo uradili jer je bila na turneji i imala je najbolje parkour izvođače. To je bio jedan od onih spotova kad je bila na turneji. Morali smo naći vremena i završili smo u Tokiju. Vizualno je sjajan i htio sam da uključim parkour izvođače u videu. To mi je trebalo. Bilo je ludo iskustvo u Tokiju, ali je savršeno odgovaralo pjesmi.
“Celebration”
Uradili smo verziju s njom i plesačima u Milanu, zatim smo snimili fanove u Barceloni. Način na koji smo to odradili je prilično kul. Imali smo odjel van arene gdje smo snimali i napravili smo red za fanove. Pjesma se puštala i mi smo samo snimali. Neki su došli kao veliki fanovi, neki su bili odjeveni u Madonnine kostime. Kako su ulazili na set, tako smo ih snimali, govorio sam samo sljedeći, sljedeći. Fan verzija ima prelude fanove.
“Ghosttown”
Dobra stvar za mene je bila ta da je Madonna imala jasnu ideju o pjesmi. Tema o apokalipsi je bila savršena. Vizualno smo mogli nešto napraviti od toga. Snimali smo dvije večeri. Također i jedno noćno snimanje. Bili smo na lokaciji u Los Angelesu, poveli smo osoblje za snimanje u pustoši jedne zatvorene tvornice. Radili smo na velikom setu. Imali smo mnogo posla oko produkcije za dizajn. Lokacija je bila užasno prljava, ali Madonni nije smetalo.