Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/apartmaniistra

Marketing

Colliers: U Zagrebu nedostaje maloprodajnih lokala većih površina

U zagrebačkoj high street ponudi lokala još uvijek nedostaje maloprodajnih prostora većih od 500 četvornih metara, za kojima potražnja raste, navodi u svom najnovije izvješću o zagrebačkom tržištu nekretnina Colliers International.
Zagreb je u 2014. godini zabilježio značajan porast ponude restorana i caffea u centru grada, što je u korelaciji s povećanom domaćom potražnjom ali i rastućim brojem različitih profila turista.
U drugom polugodištu 2014. na tržištu se uz postojeće nije pojavio nijedan novi trgovački centar, navode iz Colliersa te podsjećaju da je švedska Ikea u kolovozu u Rugvici otvorila svoju prvu robnu kuću u Hrvatskoj, ukupne površine 38.000 četvornih metara sa 1.600 parkirnih mjesta.
Nakon otvaranja Ikee, Steinhoff grupa odlučila je zatvoriti sve Kika trgovine u Hrvatskoj (dvije u Zagrebu, te po jednu u Osijeku i Rijeci), te ih pretvoriti u Emmezeta prodavaonice i povećati njihov broj na ukupno sedam.
Orijentacija developera prema manjim i specijaliziranim trgovačkim centrima u Zagrebu potvrđena je i Agrokorovom investicijom od 13 milijuna eura u trgovački centar Meridijan 16 u Gračanima otvoren u prosincu prošle godine, navode iz Colliersa.
Tijekom 2014. potražnju za maloprodajnim poslovnim prostorima generirali su međunarodni brendovi koji su već prisutni na hrvatskom tržištu, ali se šire stanovi Zagreb

Post je objavljen 18.06.2015. u 10:58 sati.