Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nachtfresser

Marketing

Kult štanda

Ovaj put sam, iako nezadovoljan organizacijom, sudjelovao čisto zarad ostajanja u formi. Sramota bi bila da sutra bude revolucija ante portas, a ja nespreman za provokacije uglavnom ucijenjenih likova. Jutros je bilo i fizički interesantno, bura je nosila sve pred sobom, moraš se snalaziti sa svim što ti je pri ruci. Za štandom čak djelujem socijaliziran, strpljiviji nego obično, ipak je kvocijent inteligencije prosječnog građanina niži od onog prosječnog učenika moje škole, kad postavlja glupa pitanja moguće da nije samo neinformiran.
Za susjednim štandom, onim trgovačkim, žena je kupila novu torbu i rekla vlasniku štanda da njenu staru baci u smeće što je ovaj neuobičajeno brzo i napravio. Nakon ne tako dugo vremena dojurio je sin dotične, zajedno s torbom su bačeni i svi mogući ključevi. Otišli su do kontejnera iako im je vjerojatno bilo jasno ono što i meni, u jadnim društvima poput našeg sve što nije klasično smeće, a bačeno je, bude pokupljeno otprilike za pet minuta.
Zanimljivo, pitali su me je li to organizira Živi zid, prvo sam pomislio što ti je marketing, kak se dečki uspješno održavaju u središtu pozornosti, a odmah nakon toga, što ja mogu znati tko me instrumentalizira, možda i oni, mada mi u ovom slučaju nije ni važno. Na ovim prostorima ispadaju prečesto i debili veliki igrači.



Post je objavljen 10.06.2015. u 22:15 sati.