MENEĐERICA KOJA POTIČE EKOLOŠKU PROIZVODNJU
I PROMIČE EKOLOŠKE PRINCIPE ŽIVOTA
Na Svjetski dan poduzetnica 19.5. Hrvatska udruga poslovnih žena Krug, pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar Kitarović, u Hrvatskoj gospodarskoj komori u Zgrebu dodijelila je priznanja za 2014. najboljim poslovnim ženama u kategorija poduzetnica godine, poduzetnica u kategoriji socijalnog poduzetništva i najboljoj menadžerici.
HRVATSKA Udruga poslovnih žena Krug za meneđericu 2014. godine izabrala je Jadranku Boban Pejić direktoricu tvrtke Biovega grupa d.o.o. Poduzetnica godine je Gordana Nikolić, a u kategoriji socijalnog poduzetništva poduzetnica godine je osnivačica socijalne ustanove Zlatne ruke Vesna Plavšić.
S lijeva: Jadranka Boban Pejić i francuski filozof hrvatskih korijena Romano Krznarić koji je 20. 5. u ustaniovi Makronova za obrazovanje odraslih
održao izvrsno predavanje pod naslovom " Empatija revolucija ljudskih odnosa" (fotka: mzz)
Kakvi su bili uvjeti za dodjelu naslova i priznanja?
Hrvatska udruga poslovnih žena Krug raspisala je javni natječaj za dodjelu priznanja za najbolju poduzetnicu, poduzetnicu u kategoriji socijalnog poduzetništva te menadžericu godine za poslovnu godinu 2014.Evo kakvi su bili uvjeti:
Za trgovačka društva : Bilanca za zadnje tri godine ,račun dobiti i gubitka zadnje tri godine ,prijava poreza zadnje tri godine ,novčani tijek ,izjava o broju zaposlenih u zadnje tri godine po godinama ,izjava o redovitoj isplati plaća potvrdu o plaćenim svim obvezama prema državi.
Vlasnice obrta trebale su - ako su se željele natjecati - dostaviti slijedeću dokumantaciju:
Prijavu poreza na dohodak zadnje tri godine,pregled primitaka i izdataka zadnje tri godine ,izjavu o broju zaposlenih , izjavu o redovitoj isplati plaća, potvrdu o plaćenim svim obvezama prema državi ".Dokumentacija mora biti potpisana i ovjerena od Porezne uprave i mora sadržavati broj i datum primitka u Poreznoj upravi." - pisalo je u Natječaju.
Krug danas ima više od 150 članica u Zagrebu i u ograncima u Splitu, Rijeci, Puli, Osijeku, Virovitici i Dubrovniku. Rezultati natječaja postali su javno poznati 19. svibnja.
ETIKA, EKOLOGIJA, EKONOMIJA
Slogan Biovega grupe je „Najbolje što čovjek i priroda mogu dati“ .Meneđerica Jadranka Boban Pejić tvrtku Biovega u kojoj je direktorica od samog početka predodredila je ekološkim principima. Ono što se u tvrtki proizvodi, proizvodi se ekološki, prodaju se ekološki proizvodi, na život i prirodu gleda se kroz ekološke principe, u ustanovi za obrazovanje poučava se ekološkim principima života, a u izdavačkoj kući Planetopija, Ilica 72, mnogo je prevedenih knjiga od provjerenih autora koje upučuju na zdrav način života, duševni mir i ravnotežu duha i tijela, u što se uklapa i način prehrane i život s prirodom. Biovega grupa ima 170 zaposlenih, postoji već 21 godinu i u svojih 14 trgovina ima više od 3800 proizvoda. Biovegu čine bio & bio trgovine, Zrno najstarije hrvatsko ekološko imanje, Zrno bio bistro- organic vegan restaurant koji je u Medulićevoj 20, Makronova ustanova za obrazovanje odraslih, Planetopija izdavačka kuća i Orgona studio za prirodnu njegu.
Dva logotipa; prvi bio&bio je od trgovina u kojima se prodaje ekološka hrana, a drugi Makronova, od ustanove za obrazovanje odraslih koja je u Ilici 11
Slogan tvrtke Biovega je „Najbolje što priroda i čovjek mogu dati“
Biovega je vodeća u regiji u proizvodnji i distribuciji organskih proizvoda. U trgovinama se prodaju vrlo kvalitetni lokalni i uvozni organski, dakle ekološki i cjeloviti proizvodi. U tvrtki vlada uvjerenje da je zdrav pojedinac preduvjet zdravog okoliša te su ustrajni u misiji da educiraju kupce i osiguraju im relevantne informacije o pravoj vrijednost organske hrane i proizvoda, kao i o važnosti zdravih stilova života uopće. Razlog je to što Biovega grupa kontinuirano razvija etičke, ekološke i ekonomske vrijednosti koje su preduvjet održivog razvoja.
Poslovna filozofija Biovege ima tri važna načela u poslovanju: etiku, ekologiju i ekonomiju.
ETIKA je za Biovegu važan dio ophođenja s djelatnicima, poslovanja s kupcima i poslovnim partnerima što nalaže poštivanje zakonskih propisa i standarde etičkog poslovanja. Etika je razlog ulaganja u edukaciju svakog zaposlenika i unaprjeđenje uvjeta poslovanja i kvalitete života te poticanje, poštivanje i uvažavanje edukativnog razvoja pojedinca.
EKOLOGIJA podrazumijeva poticanje eko proizvodnje, recikliranje materijala, štednja energije i resursa.
EKONOMIJA zahtijeva ulaganje dobiti u razvoj i unapređenje poslovanja. Tvrtka ima ISO i HACCAP standard kvalitete, transparentno poslovanje i prema djelatnicima i prema nadležnim institucijama te razvitak i usvajanje načela poštenog poslovanja.
Direktorici Jadranki Boban Pejić iznimno su važni ljudi zaposlenici te je naglašen CILJ da treba raditi tako da zaposlenici imaju pozitivan stav prema tvrtki u kojoj rade i da se osjećaju zadovoljni kada dolaze na posao.
„Također, vrlo nam je važno održavati zdravu i otvorenu komunikaciju unutar tvrtke, ali i s našim poslovnim partnerima, kupcima, sa svima s kim komuniciramo.Naše zaposlenike ohrabrujemo da otvoreno izražavaju svoja mišljenja i stavove, kako bismo zajedno stvorili ugodniju radnu okolinu.“
SURADNJA S POLJOPRIVREDNIM PROIZVOĐAČIMA
Godine 2002. godine Biovega je pokrenula suradnju s hrvatskim eko poljoprivrednicima i proizvođačima na način da usvoje ili prošire ekološku proizvodnju nudeći im plasman proizvoda i partnerstvo.
Ovaj projekt predstavlja jedinstvenu praksu u Hrvatskoj čiji su rezultati vidljivi održavanjem malih ekoloških gospodarstava, što spremno ističu i proizvođači uključeni u projekt.
Biovega surađuje s 30-tak ekoloških proizvođača diljem Hrvatske i ta se suradnja kontinuirano proširuje uspostavljanjem novih suradnji.Voće, povrće i eko proizvodi distribuiraju se u bio&bio trgovine, na čijim se policama trenutno nalazi više od 1000 domaćih eko proizvoda.
Potražnja za hrvatskim eko proizvodima raste, a Biovega je potiče ponudom te stalnom edukacijom svojih kupaca.
Zbog potražnje za eko proizvodima na ukupnom hrvatskom tržištu, proizvođači proizvode eko proizvode za brand EKOZONA, koji distribuira najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum, te za robnu marku Natur Pur u Interspar supermarketima.
Prvi datum s oglasa na stranici o posjeti najstarijem hrvatskom ekološkom imanju Zrno je prošao ali drugi, odnosno 6.6. 2015. je aktualan.
PRIZNANJA
Godine 2006.Biovega je postala članica Međunarodnog udruženja pokreta za ekološku poljoprivredu - IFOAM. Godine 2008.Biovega je procijenjena i certificirana prema ISO 9001:2001 i HACCP standardima. Godine 2011.Europska banka za obnovu i razvoj dodijelila je priznanje Poduzetnica godine Jadranki Boban Pejić za iznimna dostignuća u poslovanju. Godine 2012.nagrada Greenovation u kategoriji Najbolji ukupni program hrvatskog zelenog gospodarstva - Savez za energetiku grada Zagreba i Hrvatske gospodarske komore, te Europske poduzetničke mreže Hrvatske pripao je direktorici Jadranki Boban Pejić.Istom prigodom Jadranka Boban Pejić primila je nagradu Greenovation za najbolju menadžericu hrvatskog zelenog gospodarstva.
Te 2012. Zlatna povelja od Ministarstva zaštite okoliša i prirode,pripala je Biovegi kao iznimnoj organizaciji sa strateškom vizijom i sustavom upravljanja koji omogućava kontinuirani doprinos održivom razvoju.
Godine 2013.Brand Leader Award u Beogradu dodijelio je priznanje Biovegi kao najinovativnijoj tvrtki u regiji. Iste godine restoran Bio bistro Zrno dobio je Certifikat Austria Biogarantie i to je jedini je ugostiteljski objekt u regiji s ekološkim certifikatom.
Godine 2014.Hrvatska udruga poslodavaca Biovegi je dodijelilo nagradu u kategoriji Briga za zaposlenike i projekt revizije organizacijske kulture i vrijednosti. Godine 2014.One World Award (OWA) - Međunarodno udruženje pokreta za ekološku poljoprivredu (IFOAM) i njemačka tvrtka Rapunzel Naturkost Zlatku Pejiću i Jadranki Boban Pejić, kao jedinim europskim predstavnicima, uručili su prestižno priznanje za projekt Biovega. OWA podržava pojedince, projekte i inovativne ideje koji svijet čine boljim i pravednijim zahvaljujući njihovom pozitivnom ekonomskom, ekološkom i društvenom utjecaju.
Post je objavljen 21.05.2015. u 13:23 sati.