Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/novidani

Marketing

DVOSMJERNA KOMUNIKACIJA U DIZALIMA

Hrvatska akreditacijska agencija je donijela naputak u kojem se ističe kako sva dizala ugrađena nakon 31.3.2006. moraju biti opremljena dvosmjernim uređajem za komunikaciju koji omogućava stalni kontakt sa spasilačkom službom.
U protivnom, akreditirana inspekcijska tijela prilikom pregleda (atesta) dizala moraju isto isključiti iz upotrebe.

U slučaju da putnik ostane zarobljen u dizalu, dovoljno je da 5 sekundi drži pritisnutu tipku ALARM u kabini i uređaj sam poziva nadzorni centar, a osoblje u nadzornom centru prima automatsku informaciju o lokaciji dizala i stupa u kontakt s putnikom u dizalu (razgovaraju), te pozivaju spasilačku službu na intervenciju. Osoba u dizalu može neograničen broj puta pozivati nadzorni centar i razgovarati s osobljem, što je jako važno radi smirivanja putnika i izbjegavanje panike.
Osim navedenog nadzorni centar kontinuirano prati ispravnost ugrađenog uređaja i dostupnost veze (kako je propisano normom HRN EN 81-28 - Daljinska dojava opasnosti na dizalima). To znači da se najmanje svakih 72 sata iz dizala upućuje testni alarm. U slučaju da testni alarm izostane, nadzorni sustav automatski obavještava osoblje nadzornog centra i održavatelja dizala, kako bi se otklonio uzrok problema.


Post je objavljen 15.05.2015. u 15:02 sati.