Jedna meni dobro poznata osoba ima pravo u drugoj skupini građana na dio oprosta duga u visini od pet tisuća sedamsto dvadeset kuna, uredno je predala zahtjev sa svom potrebnom dokumentacijom i nakon dva tjedna poštom dobila odgovor da je odbijena zbog računa o stambene štednje na kojoj već osam godina nije stavljena ni početna kuna tako da je taj račun trebao automatizmom biti zatvoren prije tri godine jer je štednja potpisana na pet godina.
Sada joj je potrebna potvrda o zatvaranju istog kako bi ponovno podnijela zahtjev za oprost duga na koji ima pravo. U toj aljkavoj banci kao prvo radi neljubazna službenica, a kao drugo potvrdu o zatvaranju moja prijateljica mora platiti dvadeset i pet kuna u protivnom joj nekulturna službenica tu potvrdu neće izdati iako nije krivnja klijenta nego onih koji su automatizmom trebali ukinuti spomenuti račun s obzirom da nikada nije bila uplaćena ni jedna lipa ali ni automatizam u bankarskom sustavu ne radi kako spada, a oni svoju krivnju nikada priznati neće jer to je ipak krivnja bankovnih službenika s obzirom da dotičnu nisu ni jednim dopisom nikada obavijestili o stanju na tom računu koji nikada nije ni bio aktivan.
kod nas samo funkcionira naplaćivanje potvrdi jer ako ne platiš komad papira sa ispisanom jednom rečenicom ti nigdje ništa ne možeš ostvariti niti dokazati.
Post je objavljen 15.05.2015. u 14:01 sati.