Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

PREMIJEROVO PISMO


BRANITELJI I POLJOPRIVREDNICI ODLUČITI ĆE
ISHOD IDUĆIH PARLAMENTARNIH IZBORA


Kada sam u drugoj polovini mjeseca travnja dobila na kućnu adresu pismo, a u čijem potpisu piše “ Vaš Zoran Milanović” a ispod i vlastoručni potpis, nisam vjerovala da je to pismo premijera Milanovića.

Objavljujem pismo!


Image and video hosting by TinyPic

Moje razmišljanje išlo je u smjeru 50 % da je, a 50 % da to nije premijerovo pismo. I bacila bi pismo u koš da mi se pisac pisma dva puta ne obraća imenom “ Margareta, Margareta”. A u pismu je bio i mali dodatak s velikim naslovom “ Vaše mišljnje nam je bitno” gdje je bio mali prostor predviđen za odgovor odnosno izraz mišljenja, nakon pročitanog priloženog pisma. To što mi se potpisnik obratio imenom, moralno me obvezivalo da odgovorim. Taj dodatak pisma bilo je na poleđini adresiran na broj poštanskog pretinca. Odgovorila sam, u prilogu se može pročitati kako, poslala na naznačeni pretinac, a prethodno sve, dakako, fotokopirala. Zašto?Jer ja sam ipak novinarka.
Sada taj materijal objavljujem, jer povod za to sam pronašla u tjedniku Globus.



Image and video hosting by TinyPic
PREMIJER MIJENJA IMIDŽ

Naime, kada sam ovih dana u Globusu od 8.5.2015. pročitala tekst na 7. ,8., i 9., strani pod naslovom “ “Svi detalji predizborne strategije Milanovićeva američkog savjetnika” postalo mi je jasno porijeklo i svrha pisma, kao i to da je pismo zaista od premijera Milanovića, koji me je, eto, pitao i za mišljenje, jer je tako vjerojatno zamišljena strategija promjene njegova imidža.
Prema tekstu u Globusu premijer Milanović angažirao je američkog PR stručnjaka za politički marketing Alexa Brauna koji je osmislio premijerovu promjenu nastupa i imidža u javnosti , ali i imidža stranke, a s ciljem da stranka SDP ostane na vlasti, da ne izgubi izbore. U okviru strategije stručnjaka Brauna, koji kako piše u Globusu, će za svoj posao dobiti sumu koja će u svakom slučaju biti astronomski honorar, premijer Milanović se mora približiti ljudima, biračima, a u okviru toga je i pisanje pisama, vjerujem po istoj šemi, ali sa stvarnim imenima osoba koje je, recimo, premijer sam odabrao.

GRAĐANI SU NA DAN IZBORA BIRAČI BUDUĆE VLASTI

Mišljenja sam da je uistinu bilo vrijeme da se premijer približi ljudima, biračima, naciji kojoj je premijer. Jer je od samog početka stupanja na premijersku dužnost bilo je vidljivo da baš nije čovjek koji voli ljude niti zna s ljudima. Dobar pokazatelj te činjenice je to što više mjeseci od kada je stupio na dužnost nije primao ljude na razgovor koji su s njim željeli razgovarati zbog problema u svojim radnim sektorima. Nije primao članove sindikata, a s poljoprivrednicima koji su intenzivno željeli razgovor s njim, razgovarao je tek pri kraju prve godine svoga premijerskog mandata. Više od pola godine po dolasku na funkciju premijer nije održavao ni konferencije za novinare. Začuđujuće je bilo njegovo poimanje politike u kojoj želi sudjlovati kao prvi čovjek države, a da ne komunicira s ljudima u zemlji u kojoj ima premijersko mjesto.
Premijer je već, posebno u posljednje vrijeme, mnogo naučio, a to se vidi iz njegovih aktivnosti prisustvovanja raznim događajima po Hrvatskoj. Nije naučio približiti se ljudima samo premijer Milanović već su taj politički zadatak dobili čini se i još neki ministri i resori. Jer iz strategije stručnjaka Brauna proizašle su očito i nagle i pozitivne promjene u resoru zdravstva, posebno u bolnicama. Značajan je program “72 sata” i “izbor najboljih liječnika”.
Pravo je pitanje, zar je američki PR stručnjak Braun trebao motivirati ministra zdravstva da pokrene zdravstveni sustav u korist građana? Zar još uvjek ministrima u Vladi, u godini 2015. nije jasno da se politika države vodi radi građana, a ne radi njih koji su na funkcijama najviših tijela Vlasti? Ako je PR stručnjak za politički marketing od premijera Milanovića čuo njegovu želju da želi ostati na vlasti - Alex Braun nije dobio težak zadatak. Jer i on, kao i drugi PR stručnjaci kakvih ima u Hrvatskoj najmanje pedeset, zna da stranka na vlasti treba raditi u korist građana. Zašto? Odgovor je jednostavan i banalan – zato što su građani na dan izbora birači i glasači koji na glasačkim listićima zaokružuju i tako odlučuju tko će biti na vlasti u državi, a tko ne, tko će trošiti njihov proračunski novac, a tko ne. Ako građani koji u zemlji žive i rade u velikoj večini konstatiraju “ ova vlast nije ništa napravila za mene, neću glasati za nju” jasan je ishod izbora. Politička obećanja su jedno, a činjenice su potpuno drugo.Političar koji je najprije voljom građana izabran da upravlja hrvatskim političkim operativnim sustavom, da vlada, da donosi odluke, a onda ode u krajnost i radi po svom ne slušajući želju građana koji su ga izabrali, može očekivati jedino to da više neće biti izabran i da će na prvim izborima njegova politička samovolja završiti.
Ako građani imaju zdravog razuma drugačije ne može biti!

BRANITELJI I POLJOPRIVREDNICI ODLUČITI ĆE ISHOD IZBORA

I koliko god resor zdravstva radi odjednom na zadovoljstvo građana, teretni kamen premijera Milanovića su branitelji i njihovi zahtijevi za smjenom ministra Matića, njegove zamjenice Nađ i pomoćnika Glavaševića, o čemu Milanović čak ne želi ni razgovarati, a kamoli udovoljiti zahtijevima branitelja koji su zbog zahtjeva za smjenom podigli šator ispred zgrade Ministartsva branitelja i tamo borave. Ministar poljoprivrede Tihomir Jakovine nema pozitivne emocije kod poljoprivrednih proizvođača zbog nevjerojatno lošeg vođenja poljoprivredne politike, te su njegovu smjenu poljoprivrednici tražili u više navrata i prosvjedom i bez prosvjeda.No Milanović nije želio smjeniti ministra poljoprivrede Jakovinu. Rekao je da Jakovina ima njegovo puno povjrenje. Možda premijer zna zašto Jakovina ima njegovo povjenje, ali poljoprivredni proizvođači to neznaju, jer hrvatsko selo propada i nejasno je kako Tihomir Jakovina može biti ministar i dalje. I taj upitnik ostaje. I čuđenje poljoprivrednika radi takve odluke premijera i dalje postoji. Jer stoji činjenica koja se očituje u mnogim brojkama, da Jakovina hrvatsku poljoprivredu svojim odlukama, svojim načinom rada vodi prema uništenju. Poljoprivrednici neko vrijeme ne prosvjeduju, ali hrvatska poljoprivreda izgubila je svoju bazu u hrvatskim selima. Europski novčani fondovi koji su trenutno aktualni su pozitivna stvar, ali poljoprivredom koja je raznovrsna mora se baviti u većem ili manjem obliku svako gospodarstvo na selu, a to je u Hrvatskoj prestalo postojati u posljednje dvije godine. Koliko se ljudi još bavi poljoprivredom, može se vidjeti po neobrađenim površinama, kao i po zapuštenim dvorištima i OPG gospodarstvima prilikom bilo kojeg putovanja po Hrvatskoj.
“ Ako želiš sakupljati med, nemij lupati po košnici” poslovica je iz kulture naroda Istoka koja šalje jasnu poruku. Može li premijer izvući pouku iz poslovice? Premijer Milanović, činjenica je, u obzir nije uzeo argumentirane želje za smjenom ministara sektora poljoprivrednika i branitelja koji su po pripadnosti građana veliki sektori. Zato tvrdim premijer će izgubiti predstojeće parlamentarne izbore za svoj drugi mandat usprkos svemu što ove godine poduzima u komuniciranju s građanima. Nedostajati će mu oko 300 000 glasova koje neće dobiti od osoba u dva navedena sektora, a koji će otići drugim političkim strankama koji će se pojaviti na izborima. To će se dogoditi ako se ne odluči za smjenu tih ministara i poboljšanje politike tih ministarstava te ako ne imenuje ljude, ne po političkoj križaljci, već stručnjake koji će razumijeti posao koji im je dužnost obavljati u korist građana i njihovih egzistencijalnih interesa.
Hoće li za drugi mandat premijera Milanovića i njegov način vođenja države politike glasati tisuće deložiranih osoba iz svojih stanova koji žive tko zna gdje, oni koji rade i mjesecima ne primaju plaću dok poslodavci nisu sankcionirani, hoće li za premijerovu politiku glasati nezaposleni – koji čekaju otvaranje radnih mjesta, oni koji su žrtve kreditne valute franak njih je oko 320 000, a sve zbog nepostavljanja hrvatske zakonske legislative stranim bankama koje posluju u Hrvtskoj a kamate od 6,7 % kamata nameću kao kriterije poslovanja, kakvi nisu ni u matičnim državama banaka, a koji su kažnjivi i osiromašuju hrvatske klijene, oni koji su blokiranih računa kakvih je oko 48 000 u Hrvatskoj...?

Margareta Zouhar Zec



Post je objavljen 12.05.2015. u 09:59 sati.