Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninezadar

Marketing

Gradska kavana s novim konceptom nosit će ime Johanna Francka

ZAGREB - Franck je u suradnji s partnerima završio novi koncept Gradske kavane koja dobiva i novo ime - Johann Franck. Kako je i najavljeno krajem prošle godine, riječ je o jednom od strateških projekata kompanije koji je Franck inicirao i pokrenuo kroz model zajedničkog zakupa Francka i AutoZubaka.
Cilj projekta Johann Franck je „oživljavanje" Gradske kavane i važnosti koju je svojedobno uživala kao središte zbivanja i društvenog života grada Zagreba, ali u duhu modernog vremena. Programski sadržaj Johana Francka vodit će provjerena ekipa na čelu s Tomom Ricovom.
Novi koncept temelji se na revitalizaciji izvornog identiteta i statusa Gradske kavane kao okosnice društvenog života grada 30-ih godina prošlog stoljeća, kada je bila popularno okupljalište kulturnih, umjetničkih i političkih krugova toga doba.
Johan Franck posjetiteljima će nuditi ponudu kavane, slastičarnice, bistroa i lounge bara. Slastičarnica će zauzimati dio u prizemlju, kavana je u prizemlju i na prvom katu, dok je na zadnjem katu bistro s kuhinjom polu-otvorenoga tipa koji će nuditi izbor tradicionalnih zagrebačkih specijaliteta na novi način pod palicom majstora kuhara Mate Jankovića, koji će surađivati s OPG-ima Zagrebačke županije, s fokusom na organske namirnice.
Zabavni i kulturni sadržaj uključivat će „live" koncertne nastupe, izložbe, promocije knjiga i festivala, projekcije klasičnih filmova te cabaret program koji je publika svojevremeno pratila upravo u kavanama mali oglasnik

Post je objavljen 08.05.2015. u 20:38 sati.