Najljepši način da proslavimo žensku snagu i proljeće je uz novi Cosmo s kraljicom popa Madonnom na naslovnici i darovima za najdraže čitateljice - Catrice sjenilo ili rumenilo. Na kioscima od 25. travnja.
Prije dvadeset pet godina snažne cure na čelu s Madonnom stupile su na scenu i hrabro odbacile stara pravila koja su govorila da se trebate odlučiti hoćete li naglasiti oči ili usta, hoćete li biti super uspješna poslovna žena ili domaćica. A zašto doista ne bismo imale sve – i posao i karijeru, i ljubav i seks, i naglašene obrve i tuš na očima, i crveni ruž i muško odijelo na golo tijelo ili možda ništa na golo tijelo osim Gaultierovih grudnjaka u obliku stošca čije su košarice nalikovale raketama kojima će cure dospjeti na Mjesec ako žele, pomislila je Madonna koju smo tada gledali na koricama srednjoškolskih bilježnica.
U svibnju 1990. Madonna je krasila američku naslovnicu Cosmopolitana koji je tada slavio srebrnu obljetnicu veze s čitateljicama – 25 godina postojanja. Danas, kada američki kolege ili, bolje reći, starije sestrice slave 50. rođendan Cosma, Madonna je opet bila prvi i najbolji izbor, a cijeli Cosmo svijet prihvatio ju je objeručke, pa i hrvatsko izdanje koje je prošli mjesec proslavilo 17. rođendan.
Što se u međuvremenu promijenilo u tih 25 godina prišapnut će vam sama Madonna u intervjuu koji donosimo u novom broju Cosmopolitana. I ne samo to, u novom Cosmu doznajte kako i dalje biti snažan i svoj poput Madonne, kako ostvariti svoje poslovne snove te pomiriti karijeru i privatni život, kako uživati u svom tijelu (bilo u krevetu, bilo na sportskom terenu), kako se našminkati i kako zablistati na maturalnoj večeri. I, naravno, idu li doista tuš i jarki ruž zajedno?
Znate, drage naše, da danas više ne morate donositi konačne odluke na pitanje ili-ili osim ako nije u pitanju dar koji želite iz novog Cosmopolitana – Catrice Intensif'eye Wet & Dry sjenilo ili Catrice rumenilo Defining Blush. Ili zapravo ne morate ni to jer vi doista možete sve što poželite.
Izvor: Cosmopolitan.hr